Social Icons

miercuri, 25 noiembrie 2009

Botezul finei mele!

Am reusit sa uploadez pozele de la botezul finei si sa fac un slideshow. Deocamdata unul fara muzica. Cat va scriu aici, uploadez poze sa fac unul cu muzica. Dar mai astept cateva poze de la cineva. si apoi sa fac un montaj frumos pentru fina mea.
V-am mai zis...am inceput sa am scurgeri mari de memorie...vai de capu meu...botezul a fost o reusita. Si baita de a doua zi la fel.
Acest slideshow e special pentru fina mea Bianca Stefania, pe care o iubesc din tot sufletul meu.
Exact cum a zis colega mea de birou: o voi iubi ca pe copilul meu pana va aparea al meu. Desi uneori stau si ma intreb daca voi cunoaste aceasta imensa bucurie. Dar sa nu ma scap in butoiul cu pesimism si sa va trag si pe voi dupa mine.
Asa ca mai bine postez slideshow-ul

5 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Eiii , nanaseilor,dupa ce am vazut si "peseica" finutei voastre...hehehehe...nu pot decat sa va urez inca o data sa va traiasca finuta sanatoasa,sa o iubiti mereu si sa o indrumati in viata pe calea cea dreapta,alaturi si impreuna cu parintii ei , sa fie sanatoasa si voi asemeni.
Nanasico....tare cocheta ai fost matale la botez,iar nanasu' pe masura..:))
Felicitari inca o data si sa fie asa cum iti doresti , adica sa se puna de mamaliguta si la matale in burtica...:))

Unknown spunea...

Multumim...Multumesc din sulfet pt ganduri.
Te imbratisez cu drag

rhoneea spunea...

Finuta voastra e o norocoasa cu asa nasi! Sa va traiasca si sa va bucure sufletele .

rhoneea spunea...

Ana,eu zic mai degraba sa dospeasca o cozonacica ca am ginere de dat :-))

Unknown spunea...

Irinuca, pana fac eu o fata, daca o sa fac vreodata, flacaul tau se insoara. Asa ca nu sta numai in baza mea :)
Pup u fata