Social Icons

joi, 26 noiembrie 2009

Off, vecinii

Cat mai stau aici cred ca o sa imbatranesc cam 1 an pe zi. Eu zic ca sunt o persoana cat de educata posibil. Dar vecinii mei de la 4...vai, imi scot peri albi in cap. Si abia ce m-am vopsit si eu
Nu am nimic cu persoanele trecute de a treia tinerete, dar ei parca sunt dusi de tot de acasa. Cred ca se culca devreme tare, ca la 6.30 cand ma trezesc eu, ei deja sunt in plina actiune. Trantesc, scapa din mana intentionat sau nu, izbesc, vorbesc tare, dar mai presus de toate se cearta. La ora 6.30 sa te certi ??? Si se spurca reciproc, si se injura ca la usa cortului. Si v-am zis, sunt trecuti de a treia tinerete. In curand isi vor face mutatie pe Eternitatii, nr. 1
Dimineata, acelasi program, trezit la 6.30 si cat stateam si eu regeste asa, s-a auzit un zgomot de ziceam ca sunt in grajd la animale. Ca atunci cand le faci curat si hrascaii pe podea cu o lopata. M-am trezit brusc din linistea mea si m-am uitat in jur. Credeam ca merge aparatul de teleportat. Dar eu nu vreau in grajd la animale, eu vreau acolo unde e mancare buna. Si a durat zgomotul cu pricina pana la 9.30. Nu stiu ce au putut face sau ce nu, important e ca mi s-au subtiat creierii in cap.
Si ca o femeie gospodina ce vreau sa cred ca sunt(lauda-ma gura ca nu stiu ce ti-oi da de mancare) cand am deschis fereastra, deja ploua de sus. Shit...si eu aveam haine pe sarme. Dai si ia-le la foc automat. Ma uit la ea asa nervoasa, scotand fum pe nari, dar ea zambitoare ca o panseluta isi intindea budigaile negre, pline de apa direct pe rufele mele. Eu fac atac de cord la din astea.
Eu stiu ca bunul simt te indeamna sa il anunti pe cel de langa tine, adica cel de sub tine, sa-si ia hainele, mai ales ca stii ca nu sunt stoarse. Mi-a mai facut faze de genu. Sa fiu eu sanatoasa, cate a facut. Dar dimineata ziceai ca sunt luate direct din balia cu apa, fara nici cea mai mica intentie de a le stoarce.
M-am saturat. Imi fac nervi degeaba. Si eu azi care voiam sa spal perdelele. Salut la neamuri. Trebuie sa-mi iau gandu.
Eu chiar nu pot intelege cat de lipsiti de bun simt sunt unii oameni. Pe mine asa m-a educat mama acasa, inca din frageda pruncie: cand vrei sa intinzi haine si stii ca nu sunt stoarse, te uiti la vecinii de dedesupt daca au sau nu haine. Anunti omeneste, ca poate ale lui sunt deja uscate. Dar poate din hainele tale iese culoare si cel de dedesupt are haine albe. Hai sa i le facem una cu pamantu.
DOAMNEEEE, unde ai dus bunul simt?? Adu-l Doamne, rogu-te, inapoi.
Nu am ce sa-i fac. Nu sunt eu proprietara. Am mai spus la asociatie, dar zero rezultat.
Sa nu va spun cand m-am trezit cu politia la usa sa dau declaratie daca am auzit ca ea l-a capacit urat pe el. Va rog nu ma bagati in din astea ca numai la politie nu am mai ajuns si la tribunal, ca in rest am fost peste tot.
Cand mi-a stricat pilota, Max s-a enervat urat atunci. Si a mers sa vorbeasca cu ea si oricat de nervos era, i-a vorbit frumos totusi. Si ea gaita, tot ea cu gura mare, ca de ce nu mi-am luat-o de pe sarme
Cat va scriu acum, cred ca muta mobila...creierii mei sunt intinsi pe ata subtire. Mai bine ies vreun ceas, doua ca altfel risc sa mor de inima neagra.
O zi cat mai buna va doresc, nu asa ca a mea.
Ies sa ma destind!!!

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

No,pai sper sa te destinzi cu folos...
Halal vecini ai!Cu astfel de oameni n-o scoti niciodata la capat.Asa ca e cumva lupta cu morile de vant si mai bine o lasi balta...
Ceva de genul asta am si eu deasupra...s-au mai linistit acum,insa a fost o perioada cand puneam rufe afara si le gaseam pline de resturi de mancare...nu numai de pe fata de masa,ci chiar ciorba (o data a fost de periosare..hehehehe) , macaroane cu branza...de astea grele...Asa ca am renuntat si imi pun rufele in balcon,la uscat...Despre rufe sau presuri ude si atarnate...nu mai vorbim...cu zoaiele scurse pe geamurile proaspat spalate de mine,ale balconului...
Nici mie nu imi da mana sa ma tiganesc cu vecinii,nici noi nu suntem proprietarii...si chit ca stam de aproape 7 ani in chirie in acelasi apartament,evitam sa avem de-a face cu ceilalti locatari...e mai sanatos...
Sper ca ai avut o plimbare placuta!