Social Icons

miercuri, 25 noiembrie 2009

Felicitari Unirea Urziceni!

Daca ieri va spuneam de pasiunea mea fotbalistica si de echipa din sufletul meu FC VASLUI, azi trebuie sa felicit o alta echipa romaneasca care a facut un meci frumos aseara, FC UNIREA URZICENI.


Spiritul nationalist ma face sa tin cu echipele romanesti, mai putin cu Dinamo, atunci cand intalnesc echipe straine. Daca stiti, daca nu, va zic eu, aseara Unirea Urziceni a intalnit FC Sevilla intr-un meci pentru grupele Ligii Campionilor. Se pare ca Dumnezeu aseara a fost roman si i-a ajutat pe romanii nostri sa castige acest meci important pentru noi romanii. Indiferent de preferintele fotbalistice, trebuie sa fim romani atunci cand echipe romanesti intalnesc echipe straine. Tocmai ce vorbeam de spiritul nationalist mai sus.
Asa sunt si eu. Si Unirea Urziceni e una dintre echipele cu care eu tin in campionat, doar cand nu joaca cu FC VASLUI. Si mai am echipe din astea care imi plac cum joaca. Printre ele se numara Poli Timisoara, FC Brasov si uneori CFR Cluj.
Dar sa revin la Unirea Urziceni si le meciul lor de aseara. Un meci frumos, pacat de golul anulat pe motiv de offside(discutabil). Dar cum am mai zis, Dumnezeu a facut o minune pentru echipa noastra si gratie autogolului lui Dragutinovic din finalul primei reprize, au castigat. S-a vazut cat se poate de clar ca au jucat cu daruire, dominant mult mai mult repriza secunda.


Oricum Unirea Urziceni e singura echipa romaneasca care are doua victorii in grupele Ligii Campionilor. Un loc asigurat il au in Liga Europei. Daca se vor concentra maxim si vor invinge la Stuttgart, atunci sa ii vedem sanatosi in


FELICITARI UNIREA URZICENI!!!


0 comentarii: