Social Icons

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Langosi cu branza dulce

Si daca e sambata, hai sa fie si ceva dulce. Dar ce??
Cam astea au fost o parte din intrebarile ce mi-au sagetat capul in timpul repetitiei de la dansuri de azi. Si am inceput a face mintal inventarul la ce am prin casa. Faina este, lapte este, oua sunt, zahar este. Dar ce sa fac bun?   Si cand zic ceva bun, ma refer la ceva dulce. Si cand am mai vizionat ceva pasi de dans, se aprinde beculetu in cap`sor LANGOSI CU BRANZA DULCE
Asa ca am purces la crosetat langosii. Asa ca am pus cam 600-700 gr de faina intr-un bol, 2 oua, 30 gr de drojdie dizolvata intr-o lingurita de zahar, sare si zahar(cate un praf din fiecare) si lapte caldut. Nu stiu cat lapte. Am pus cat s-a inmoi faina. Trebuie sa iasa la final un aluat ca de paine. Eu nu am mai avut rabdare pt maia sau alte chitibuseli sofisticate. Ca stiam eu ca va creste si asa. Si dai si lupta-te cu aluatul, framanta-l bine. Zbuciuma-l de sa-i iasa untu pe nas La final cam asa a iesit.

I-am facut si semnul Sfintei Cruci ca asa am vazut la buna mea draga. Si asa am vazut si la mama mea draga. Si asa voi arata si eu la copii mei.
L-am lasat la dospit cam 30 de minute. 
Cat aluatul a dospit, am pregatit branza. Nu stiu cu exactitate cate branza am avut, ca o aveam deja pregatita. Am adaugat un ou, un plic zahar vanilat, zahar pudra(sa se topeasca mai repede) si am amestecat sa devina o pasta. Pentru ca branza mea era cam moale, am adaugat de la mine putere 2 linguri rase de faina. 
Dupa ce a crescut coca, am inceput crosetarea propriu-zisa a langosilor.
Am presarat faina pe masa si am intins foi subtiri. Cam asa

Am pus branza in mijloc si am pus parte peste parte presand cu o curculita marginile. Adica asa


I-am prajit in ulei foarte bine incins, pe o parte si pe cealalta. I-am scos pe servetele, ca sa se absoarba uleiul.


 
Cu lapte ii servim maine dimineata la micul dejun. Acum merg drept desert
POFTA BUNA SI ENGAGE!!!


2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Iamiiiiii....tocmai buni de molfait!Hai ca m-ai dat gata cu langosii tai...tare buni arata!:)
O sugestie:nu stiu daca ai mai folosit sau ba metoda,insa cand e compozitia de branza moale , incearca putin gris pentru ingrosare....:))
Pupicei.....e nebunie la langosii tai!:)

Unknown spunea...

Am vrut sa pun....ca mai m-am gandit eu :))) ca ar merge....dar mi-o fo` frica....si decat sa ia directia galeata de gunoi, mai bine asa.
Data viitoare iti dai seama ca sunt experta.
Poftit, ca mai avem.