Social Icons

vineri, 13 noiembrie 2009

Tort de mamaliga

     Am dat zarch pe gugle sa vad daca mai exista reteta din asta, caci nu as vrea sa fiu acuzata de plagiat. Imi cer scuze in avans daca plagiez pe careva fara stiinta.
     Asa....Cat stateam azi si asteptam preotul sa punem la cale detalii despre botezul mogaldetei, Max ma intreaba ce mancam Buna intrebare. Bate vantu in figider la capitolul mancare gatita. Si ii raspund suav :ca vedem noi, ne descurcam. Si stand si asteptand, ma tot gandeam...si totusi ce ii dau de mancare?? Si imi amintesc ca, casiera noastra mi-a zis mai de mult de reteta asta. Nu stiu daca e taman asa, dar eu asa am memorat-o.
     Ajunsi acasa am pus sa fac o mamaliga, nu tare, dar nici foarte moale, deci potrivita
 
     Asa arata dupa ce a fost gata mamaliga
     Cat timp a fiert mamaliga, am ras niste branza telemea
 
     Si am feliat 4 carnati subtiri semi-afumati
 
     Am uns o forma yena cu unt

 
     Am pus la baza jumatate de mamaliga, dupa care am pus branza rasa, carnatii, cealalta jumatate de mamaliga

 

 
     Dupa ce am construit frumos tortul, am pus deasupra 4 oua


     Si am dat la cuptor pentru 30 de minute.Intre timp i-am facut lu Max cartofi plajiti

La fina a iesit asa
 
 

POFTA BUNA!!!



1 comentarii:

Anonim spunea...

foarte bun l-am incercat ieri si toti au fost multumiti.In special copiii