Social Icons

joi, 12 noiembrie 2009

Ajutor!!!

Am intrat in casa de 10 minute si simt ca as fi in jungla. Nu stiu cum e in jungla, ca nu am fost in veci, dar din cate am vazut pe la TV, cam am idee de ce si cum.
Vecina de la 2 m-a intampinat de cum am pasit in casa, cu o muzica asurzitoare. Adica cu melodia asta

 Imi place melodia, ritmata, buna pentru miscari lombare si nu numai, dar e prea tare. ASURZITOR DE TARE. Aveam senzatia ca sunt eu cand pleaca Max de acasa si imi dau la maxim BUG Mafia, cu dedicatie :))).
Si ca tabloul de jungla sa fie complet...vecinii de la 4 (deci stau la etajul trei :D)erau la ora de cearta cu bonus, bataie. Doi tinerei, trecuti bine de a doua tinerete, care, cand o iau asa frumusel pe ulei, incep a-si aminti de tinerete. Si dai si cearta-te. Si scapa-i si 2-3 in freza, ca trebuie sa te impui. Si nu el se impune, asta e partea frumoasa. Ea e batausa. Iarna trecuta au avut un spectacol gratuit cu bataie la felul principal si m-am trezit cu curcanii la usa, sa dau declaratie.
Si asta nu e tot...vecina de la 2 si-a gasit in calculator sau la ce o fi ascultand ea muzica, niste manele de dragoste amara. Acum de exemplu se screme una, ca pana la cantat cu adevarat mai trebuie sa manance multa mamaliga, o melodie a carui fond e o prelucrare a lui Michael Jackson.
Scoateti emoticonul cu mitraliera sa o execut. Ce le mai vine in cap la manelistii astia ca sa scoata bani. Sa faca melodii a la MJ. Paliv-ar falimentu cu melodiile astea scarboase.
Incerc sa ma linistesc. Nu le pot spune nimic ca nu e trecut de ora 22 cand ii pot reclama.




2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Ai vecini de vecini...sa-ti traiasca...!!!!Impusca-i,mai bine!:))))

Unknown spunea...

Dupa ora 22, sa fiu in legitima aparare :)))