Social Icons

joi, 12 noiembrie 2009

Cartofi topsiti cu friptura de pui

Si cum stateam eu asa si imi strofocam creierasul ca, ce sa mai fac de mancare, mi-a venit in minte o mancare care mi-o pregatea bunica mea draga, cand eram mica. Si cate amintiri au inceput sa-mi invadeze mintea apoi. Ce vremuri, cata liniste, nu tu batai de cap, inocenta...Aahh!!
Dar sa revin la mancarea cu pricina.
Am pus la fiert 5-6 cartofi micuti in apa cu sare grunjoasa. Dupa ce au fiert, am scurs apa si am lasat sa se racoreasca.
Am pus la calit, intr-un ceaunel de tuci, o ceapa rosie, pana devine sticloasa

Cat timp ceapa se caleste, am sfaramat cartofii cu dosul unei furculite.


Dupa ce ceapa s-a calit, am adaugat cartofii sfaramati


Am adaugat putina apa calduta sa se inmoaie si am lat pe foc vreo 15-20 de minute. Apoi am adaugat niste pasta de tomate si niste branza rasa.


Si am lasat pe foc timp de 5 minute. Am adaugat si un pic de unt sa iasa mai moale


Am lasat sa se topeasca untul si am oprit.
Aveam o friptura de pui. Am incalzit-o la microunde si a iesit cam asa


Am mancat cu paine prajita(cu ou si lapte) si castraveti murati.

POFTA BUNA!!!

PS. Am vorbit cu buna la tara si mi-a zis ca nu e chisalita...Sunt cartofi topsiti. Chisalita se face din caise, prune.

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Sincer,inghit in sec....asta cu chisalita n-o stiam...