Social Icons

joi, 21 octombrie 2010

Potol porcesc

Da! Azi m-am porcait. Si urat de tot. Si nu singura :))) ci cu sotul meu.
Aveam in gand asa ceva, insa foamea si cel mic imi cereau impetuos ceva de digerat, drept pentru care am facut repede un pui, mai mare, de mamaliguta, am perpolit in putin ulei de masline un carnat de casa semiafumat, numai de la o anumita firma cumparat, am facut si cate un ochisor. Am incalzit si putina ciorba de piept de porc si pazea ca se bat porcii la gura noastra:
 Si acum la somn ca simt cum imi cad obloanele.

9 comentarii:

realbadpisy spunea...

mmmmmm! carnaciori! yamiii! parca avem si io prin frigider...da ai mei erau cam tristi!

Anonim spunea...

Mamaliga si branza nu. Dar carnatul si ciorba oricand!
Vlad

Anonim spunea...

Tu chiar mi-ai pus gand rau , femeia lui Dumnezeu! Ma ucizi si ma invii...vai mie , porcaiala sfanta ce facurati voi acolo....!!! :-)))))
Si noi am halit in seara asta mamaliga cu branza si oua ochi....mmmmmm....numai tu esti de vina! :-))))
Te pup cu drag!

Unknown spunea...

pisy e demential de bun. incearca numai.
vlad nu te supara, ce are mamaliguta si cu branza?? de ce e ele beax???

Unknown spunea...

Ana, stiu, numai eu sunt divina :)))) divina porcaielilor

Anonim spunea...

Pai sunt material de balast :D. Ca si painea (si aia tot bleax). Parca ai manca aer. Nu te saturi. Si in general ti le da sotia ca sa le ai pe langa carne si sa nu tipi de foame 2 ore mai incolo. Recunosc ca si ciorba are acelasi scop, dar aia e buna ca are carne. Mamaliga n-are carne...intelegi? Si carnea se poate manca fara mamaliga :D. Ca sa fac un sofism infailibil!
Ah, si branza... Branza aia ar fi putut carne daca nu exploata cineva vaca.
Vlad
P.S: mamaliga cu branza e pentru fete. :P

Fetita Junglei13 spunea...

Deci gata,pauza,la masa ma duc,din nou.
O amica,ce trebuie sa nasca saptamana viitoare,azi s-a trezity la 4:26 am,ca vroia "aia mica" orice ciuperca in otet,nu conta natia :))Pe la 14 i-am gasit si ei :))
Sa fiti sanatosi
@vraji-pt mine balast e orezul :))

Anonim spunea...

Orezul? Orezul nici nu merita mentionat! Ala este ceva amarnic si cumplit. Oribil. Si da, aveti dreptate aici, orezul e cu adevarat mancare pentru fete! Iau mamaliga in fata lui.
Vlad

Loredana spunea...

pofta buna!