Social Icons

marți, 17 noiembrie 2009

Jarco(mancare moldoveneasca)

Nu stiu exact cum se numeste aceasta mancare, e ca un fel de musaca, dar altfel.
Am folosit: 3-4 cartofi potriviti
                 1 ceapa potrivita
                 1 ardei(rosu sau verde cum aveti)
                 2-3 rosii
                 5-6 catei de usturoi
                 carne de pasare/vita/porc
Pentru aluat: 1 ou
                  drojdie cat o nuca mica
                   200 ml, apa, sare, ulei, faina cat cuprinde
Inainte am facut  un aluat potrivit de tare pe care l-am lasat la crescut cam 40 de minute. Intre timp asezam totul in oala. Eu am folosit o oala de lut si am pus la baza un strat de cartofi taiati rondele, apoi ardeii, ceapa, usturoiul.

Carnea o condimentam cu sare si piper dupa gust inainte de a o pune in oala, intr-un strat. Eu am folosit aici niste carnaciori proaspeti. Stropim cu un pic de apa si ulei de masline, sare si piper dupa gust


Dupa ce am asezat totul in oala, am intins o coca potrivita, cat sa acopere oala. Ca un fel de capac

 Am dat totul la cuptor, la foc potrivit de tare, timp de o ora. Dupa, lasam sa se racoreasca un pic si servim cu muraturi sau castraveti.


 

POFTA BUNA!!!

0 comentarii: