Social Icons

duminică, 23 ianuarie 2011

Zi speciala!

Anul trecut scriam asa despre aceasta zi. Azi, ca a mai trecut un an peste noi, constat ca il iubesc si mai mult, ca trecerea timpului nu ne-a instrainat unul de altul, ci mai tare ne-a apropiat.
Cu emotii in gat, cu lacrimi ce asteapta semnalul de start sa poata curge in liniste, ii spun sotului meu drag ca il iubesc mult, ii multumesc pentru tot ce avem impreuna, sa fie sanatos.
LA MULTI ANI!!!! 
Ne-am petrecut ieri, caci datoria ne cheama sa slujim patria, chiar si la zi aniversara. Dar ce e mai frumos decat sa sarbatoresti prin munca?? Ehh, ca doar munca inobileaza omul. Dar cred ca o sa ne petrecem si mai pe seara, simt eu asa iz de petrecanie si pentru azii.
Am primit cadouri, dar cica cel mai de pret e in burta la mine. Offf, ce nesabuita sunt, am inghitit cadoul omului :))) Dar i-l voi putea darui mai prin martie asa. Pai tre sa am acoperire si pentru martisor nu? Si din toate dorintele ce-i puteau trece prin cap, cel mai mult isi doreste sa fie iubit de fii`sa, cica macar 50% din cat il iubesc eu. De ce doar 50%? E mult de filozofat pe tema asta si nu e timp azi. Azi trebe sa dansam, sa ne pitrecem, sa chiuim si de ce nu, sa mancam ceva bun. Asa ca astept la masa:
Ceva de zacusit, inainte de 50gr de tarie, ca tre sa avem curaj sa mancam de frica c-o sa ne-ngrasam :)))
Preferatele lui Max inainte de fierbere
Si ale mele tocmai scoase din cuptor
Si ceva dulce de imbunat sufletul
Sectiune pun mai tarziu.
Se vad emotiile???
TE IUBIM SI LA MULTI ANI!!!
Si piesa lui de suflet
 

11 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI , domnu' Maxu'! :-))
Sa ai o zi bestiala , sa traiesti sanatos si fericit , iubit fara limite de fetele dumitale si sa dea Dumnezeu sa ti se implineasca toate visele!
Multi ani traiasca!

Veronicule , sa-ti traiasca sotul sanatos si voi pe langa el!

felis spunea...

La multi ani si multa fericire

Anonim spunea...

La multi ani si cadouri misto!
Vladimir

Unknown spunea...

La multi ani si din partea noastra! Sa fiti fericiti!

Praf de Stele spunea...

La Multi Ani , sotului tau si sa fiti sanatosi si fericiti !

Daniela Addario spunea...

La multi ani, sanatate, fericire si... sa ne anunti de cadoul care ti-l va aduce martisorul !

Unknown spunea...

zic si aici la multi,vero...sa-ti traiasca sotul si sa fiti sanatosi si fericiti!

Catrinel spunea...

La multi ani!Cea mai mare dorinta sa i se implineasca cu adevarat si sa fiti cat mai fericiti impreuna.
Doamne ce repede trece timpul!Asa de repejor vine mandruta?Va pup!

Mariana spunea...

Sa traiti fericiti si sanatosi toti trei!

La multi ani sotului tau drag!

Unknown spunea...

Multumesc tuturor de urari. Le-am transmis mai departe si a multimit. Cica de ce am scris despre el la mine pe blog? Ca tu nu ai blog si ca imi face o placere nebuna sa vorbesc despre tine, ca TE IUBESC de aia, nah!
Ioana am impresia ca parca timpul trece mai greu acum, parca mare intalnire intarzie voit sa apara.

Anonim spunea...

La multi ani si din partea mea!!! Sa-ti traiasca sotul, dar si burtica pe care am zarit-o in poza! :P