Social Icons

miercuri, 25 noiembrie 2009

Placinta cu ciuperci si masline

Cum de azi sunt in zilele de concediu fara plata decise de mai marii neluminati ai acestei tari care ne conduc, mi-am savurat cafeau de dimineata citind-o pe draga mea Ana. Si ce vad eu in postarea ei?? Placinta cu alune de padure, migdale si......si una cu ciuperci. Raspund frumos la mesajul ei, dar mintea mea refuza sa mai vada si alta imagine decat cea cu placinta cu ciuperci. Si cum sunt innebunita dupa ciuperci si peste, am purces la cumparaciuni. Am achizitionat juma` de kil de ciuperci, o foaie de placinta Morarita, masline. Platesc niste dari catre statul asta tembel, mai o factura, ma enervez in traficul pe jos de tembelitatea pietenilor care cred ca au numai drepturi, obligatii pauza. Deja mintea mea imi arata numai placinta Anei. Nici cand eram gravida nu am patit asa ceva. Si jur ca acum nu sunt gravida. Doar ca mi-a ramas in minte aceasta gooditate.
Odata ajunsa acasa, am pus la dezghetat foaia de placinta si fac umplutura.
Am avut nevoie de 2 cepe medii
                             500gr ciuperci
                             1 legatura patrunjel
                             1 legatura marar
                             150 gr de masline fara samburi
                             ulei, sare, piper


Am taiat ceapa cat de marunt am putut eu(si nu prea pot ca imediat plang ). Am pus-o la calit in putin ulei pana devine sticloasa. Am adaugat ciupercile si le-am calit pana a scazut toata apa. Apoi am adaugat patrunjelul si mararul tocat marunt. Am mai lasat cam 3-4 minute pe foc, am potrivit cu sare si piper si am lasat sa se raceasca.

Dupa ce s-a racit suficient, am adaugat un pic de pasta de rosii. Nu-mi place mancarea verde nu intra in gura . Am adaugat maslinele fara samburi si am pus la robot sa se mai marunteasca.
Am intins 2 foi, le-am uns foarte bine cu ulei. Am intins compozitia uniform.

Am rulat bine bine. Am pus intr-o tava hartie de copt. Am pus rulada si la cuptor cu ea. Dupa 10 minute deja in bucataria mea mirosea de-ti venea sa escaladezi peretii (ptiu ce modesta m-a mai facut mama mea )
La final asa a iesit

 
POFTA BUNA!

PS. Multumesc de idee Ana. Eu am facut-o de post.

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Ioiiii,Vero...mie nu mi-a dat prin cap de masline...ptiui!Am retinut-o!:))
Tocmai cand imi incoltea in cap intrebarea "unde-i oualelele?",ai mentionat ca e de post...got it!:))
Mah,cred ca am taifun in gura....data aviatoare pus si io maslinute.parole!:)

Unknown spunea...

Ouale...e la Max...:)))
Le tine la el pana maine :)))