Social Icons

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Ooo, nu Zapp

Ieri am fost cu Max sa inchidem un abonament la Zapp. El are unu de serviciu si unu personal, pe care il foloseam eu, iniante de a-mi face abonamentul la Orange. Vorbise mai de mult la Serviciul Clienti Zapp si i se spusese ca pana pe 15 noiembrie 2009 sa faca o cerere pe care sa o trimita la un numar de fax. Si am zis sa mergem la un reprezentant Zapp sa ne indrume mai bine. O laie balaie
Am dat peste 3 tufe venetiene ceva de speriat. Una mai incompetenta decat alta.. Bineinteles ca ne-au intampinat cu zambetul pana la urechi, ce-or fi zicand in capu lor: "Uite prada Hai sa-i prostim sa devina clientii nostri" Le spunem frumos pentru ce am venit. Stiti cum se sparge un balon cand il intepi, ei asa si ele au facut, cand le-am zis ca vrem sa renuntam la abonament. Una dintre ele, mai bleguta asa: ca de ce vrem sa inchidem abonamentu? nu ne convin serviciile? pai sa vedem ce ne mai pot da. Poti sa mi-o dai si pe soacra`ta la super oferta ca nu-mi trebuie. Eu nu ma mai folosesc de acest abonament, imi este inutil si vreau sa renunt la ei. Domnita asta dragutica ,ce voia sa ne mai ofere cate ceva sa ramanem la ei, se retrage asa bosumflici si ne preia colega. Imi cere numarul, suna pe nu stiu cine, ii da numarul si ma intreaba daca am modem? Poftim?? Nu am modem si in sinea mea, ma gandesc ca astia vor sa faca o escrocherie sa-mi bage pe gat un modem. Si tantica asta indignata ne spune, cum nu avem modem?, ca la ei figuram cu modem? Hmmm...ceva incepe a mirosi naspa pe aici. Si ii repet numaraul ca poate e tampa si nu stie a scrie.
Exact asta era. Fatuca inversase niste cifre si se ratoia la mine ca nu vreau sa declar modemul. De scuze sa nu vorbim, ca nu isi au locul acum.
Si sa vezi ce-mi spune: nu putem inchide abonamentul ca am facut prescriere si ca abia in noiembrie 2010 pot sa inchid abonamentul. Mie mi se urca usor sangele la capatana si zic gata, astea ma iau de fraiera. Max era tare pasnic, el era la teatru. Imediat in minte  mi-a venit o reclama ce o aud mereu pe la radio, cu doamna care vrea sa reclame ceva, iar o duduie ii spune ca nu tine de ea, iar doamna ii spune ca isi cunoaste drepturile si va reclama mai departe. Sau ceva de genu. Si ii spun sa imi arate actu semnat de titularul de drept, aka Max pentru prescriere...Aaaaaaa pai sa vedeti ca s-a facut telefonic...Si s-a voalat in eter. Cucuoana, te uiti la mine si ma crezi proasta?? Cum sa-mi spui asa ceva? Da eu daca iti furnizez un serviciu si te sun intr-o doara asa si iti bag trei vrajeli in cap ca sa iti prelungesc un contract existent intre noi, tu iti dai acordul asa verbal? Nu vrei sa existe ceva scris? Se uitau mandrele la mine ca la extraterestii. Probabil nu au mai vazut oameni care nu pot fi prostiti pe fata. Si sa se disculpe frumusel, sa nu te ajute, sa te lase cu ochii in soare cum numai in Romanica se intampla, ne spun sa vorbim cu cine ne-a facut prescrierea? Si eu de unde sa stiu? Ca operatorii astia vorbesc atat de repede ca abia auzi cum ii cheama. Si ii spun sa ma ajute. Nu poate. Este nepututa atunci. Da-ti demisia si lasa pe unul competent. Nu toci scaunul degeaba. Pai daca nu poti sa verifici acolo, voi care aveti o linie telefonica numai pentru voi, lasa ca sun eu si astept pe putin o ora sa imi raspunda cineva de la Serviciul Clienti sa imi spuna ca nici ala nu poate.
Dar daca as reclama la OPC, oare ar putea?? Luni asta ma duc sa fac. Plangere la OPC. Caci ,sa fim seriosi, nu se face o prescriere asa la telefon. Ca am mai avut telefoane pana la Zapp sau alte contracte cu prelungire si cand era cate o chestie din asta, eram rugata sa merg la cel mai apropiat dealer si sa semnez acolo ceva. Sa existe un negru pe alb.


Pentru duduiele de ieri, cu dedicatie speciala


Dupa ce am iesit de la Zapp, Max, linistit, ca si cand nu ar fi abonamentul lui si banii nostri irositi pe degeaba, ma intreba ca ce am rezolvat ca m-am enervat. Nu am rezolvat nimic, ca mi-a crescut tensiunea care si asa e de aviator, dar vreau sa isi bage mintile in cap operatorii astia si sa nu ne mai creada atat de prosti si de fraieri. Ca ne pot imbarliga cum vor. Ca ei isi rostesc frumos caseta invatata la angajare si cu asta indobitocesc lumea. Nu ii laud pe cei de la Orange(cu Vodafone nu am avut in veci treaba, nu m-au atras, iar la Cosmote nu am decat o cartela reincarcabila care cred ca a expirat deja) dar de cate ori m-am dus la ei cu o problema, m-au ajutat, mi-au dat o explicatie, o lamurire. Mi-au aratat in act, un inscris ceva. Nu ca la Zapp unde se fac prescrieri la telefon. Ca duduia nu a fost in stare sa-mi spuna nici macar cand a fost facuta aceasta prescriere.

Mama lor de neputinciosi si ipocriti.

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Nu stiu ce vei mai putea face pe viitor,cert este ca usor nu o veti scoate la capat.Cauta si aduna absolut toate factrule si chitante pe cre le ai cu ei,de prin casa,ca iti vor trebui si nu te lasa....mergi pana in panzele albe...
Ca o paralela cu povestea ta , mie mi s-a intamplat una tare hilaro-dramatica , in sensul ca mi s-a cerut sa vin cu proprietarul care era decedat de ceva vreme,sa repet asta de vreo doua ori si sa ma aduca in stare sa urlu "du-te tu la cimitir,in puii mei si intreaba=l de sananate".
Bafta maxima,Vero!