Social Icons

luni, 16 noiembrie 2009

Pui pe sticla

Pentru ca sambata a fost lasatu` secului, chiar daca nu o sa tin postu asa cum trebuie, am zis sa fac ceva deosebit pentru lasatu` secului. Si am zis sa fac Pui pe sticla
Am achizitionat puiul

L-am spalat, l-am aranjat, ca pentru ultima lui existenta pe masa mea
Am facut un amestec de mirodenii pentru pui, sare, piper, ulei, putin usturoi ca sa-l impanez frumos
 
Dupa ce l-am bibilit pe pui asa frumos cu de toate, i-am infipt in dos o sticla de 0.5 ml plina cu apa rece. Intr-o tava am pus deasemeni apa, am pus puiul infipt cu tot cu sticla si i-am luat bilet la film pentru doua ore in cuptor. Din cand in cand il mai stropeam cu zeama lasata in tava, ca m-am gandit eu ca poate i-o fi si sete la cate grade erau la film. Il mai intorceam ca poate amortise. Deci am avut grija de el. Si cand am zis eu ca filmul lui e pe sfarsit, am facut un pui de mamaliguta si cu niste mujdei de usturoi


 
Si am mancat pana ne-am burdusit buftacu. Am tras si un gat de palinca de la Maramu si treci in pat ca tare somn ce ne mai era.
POFTA BUNA!!!


 



1 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmmm, delicios!! :)