Social Icons

miercuri, 25 noiembrie 2009

Placinta cu mere si placinta cu branza cu marar


Daca tot am luat azi foi de placinta Morarita

si am folosit doar 2 foi pentru Placinta cu ciuperci si masline, ce sa fac cu restu? Banii mei nu ii arunc. Asa ca am zis sa mai fac vreo doua feluri de placinte.
Una dintre ele, Placinta cu mere
Am dat prin razatoare cam un kilogram de mere pe care le-am calit intr-un ceaunel cu 4 linguri mari de zahar



Dupa ce a scazut bine zeama, am adaugat si un praf de scortisoara, ca sunt topita dupa placinta cu mere si scortisoara. Si am lasat sa se racoreasca.
Am intins cate 2 foi, le-am uns cu ulei. Am impartit compozitia in doua jumatati egale si am pus pe foi. Am rulat, le-am mai spoit cu un strat de ulei si le-am dat in cuptor pentru 30 de minute la foc mediu.
Dupa ce le-am scos, le-am pudrat cu zahar tos


Si cum mi-au mai ramas 2 foi, ce sa fac cu ele? Nu puteam sa le arunc. Nu m-a lasat inima. Si mi-am amintit ca am in frigider niste crema de branza de vaci cu maram facuta de ieri, iar lui Max nu ii place. Asa ca e buna de o placinta pentru pachet.
Crema de branza am facut-o din 400 gr de branza de vaci, cu 200 gr smantana, 150 gr de unt, sare si marar. Le-am pus in blender si le-am amestecat pana au devenit o pasta consistenta.
Asa ca pe cele 2 foi unse cu ulei am pus crema de branza cu marar si acelasi drum in cuptor pentru 30 de minute.


Nu stiu de ce a crapat foia, dar cred ca a iesit buna. Nu am gustat pentru ca azi tin post. Cat pot si eu.
Multumesc inca odata Anei pentru ideile cu placintele.
POFTA BUNA!!!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Pofta buna,pofta buna....dar e demential ce plancitaresti tu acolo...branza cu marar?Nici pe asta nu am stiut-o....sau ,ma rog,nu mi-o trecut prin tartacuta...pe bune ca salivez!Ioiiii si io cica vreau sa slabesc...!!!:))))

Unknown spunea...

Si eu :))
Chiar ma mir ca am dat jos la cat gatesc.
Dar mi-am impus fara paine. Decat dimineata 2 felii m axim. Si alea prajite-arse. Si nu tu crapelnita dupa 19. E ora limita la care mai pot manca. De regula mananc la 18 si gata. Caput pe ziua respectiva daca trec de ora 19. Apa, paie si bataie daca nu mananc pana in 19 :)))