Social Icons

duminică, 15 noiembrie 2009

La Multi Ani ANA!!

Azi e ziua unei prietene dragi mie, ANA. Ma, mi-e atat de draga femeia asta, dar sa nu ma intrebati de ce, ca nu v-as putea da un raspuns care sa multumeasca pe toata lumea.
Ei ii multumesc pentru impulsul dat sa las tiutoanele. Multi mi-au spus sa ma las de fumat, fiecare in felul sau, dar ea avut ceva aparte si datorita ei m-am lasat de fumat definitiv.
Si pentru ca azi e ziua ei, implineste o frumoasa varsta, nu o sa zic cat, ca la damele fine nu se zice varsta, oricum e in floarea varstei sa stiti, ii spun din suflet LA MULTI ANI CU SANATATE, FERICIRE SI BUCURII IN SUFLET si sa o tina Dumnezeu asa cum e ea


LA MULTI ANI DRAGA ANA!

Si o dedicatie pentru tine


1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Veronica Delfinas draga , iti multumesc din suflet pentru toate aceste cuvinte minunate si care ma fac sa ma simt iubita si apreciata de catre tine....iti multumesc pentru aceasta postare dedicata mie , iti multumesc pentru aprecierile tale si iti multumesc pentru dedicatie!
Nu pot decat sa iti doresc si eu tot binele din lumea asta,uneori mai rea decat normalul si iti mai doresc binele pe care mi-l doresc mie si familiei mele!Sa ti se implineasca visele frumoase!
Te imbratisez cu drag!