Social Icons

joi, 19 noiembrie 2009

Holograf

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt inebunita dupa muzica. Si slava cerului acum pot sa ascult oriunde, oricand si orice vreau. Gusturile nu se discuta.Muzica veche, muzica noua, muzica clasica, rock, pop, dance....Muzica sa fie. Dar sa-mi incante placut auzul.
Marti seara am urmarit o emisiune pe TVR Iasi despre concertul Holograf la Iasi. Oooo, cate amintiri mi-au venit in minte, vremurile studentiei, restantele, 11 numai intr-un an si pe care le-am luat cu brio intr-o sesiune, cand am strans ban cu ban sa merg sa-i vad live pe Holograf, si cum am dat nas in nas cu Dan Bittman in Mall. Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand ascult Holograf gandul mi se duce automat la Iasul meu drag.
Mi-au placut inca din vremea liceului. Ce mai cantam "Ochii tai", "Banii vorbesc" "Dimineata" "Umbre pe cer" "Stai in poala mea"si cate si mai cate. Au urmat apoi melodii noi, care mai de care mai frumoasa. Mi-a ramas in inima "Fara ea"...nu stiu de ce, dar ma cuprinde o emotie deosebita cand o ascult. O fi din cauza filmului Orient Express? Nu stiu sigur.

O alta melodie care ma trimite cu gandul departe rau de tot e "Dimineata"

Imi place mesajul melodiei "Viata are gust". Optimims curat pentru mine

Si cand am suferit prima data din iubire imi puneam sare pe rana cu "N-am stiut"

Pana si lui Max ii place Holograf. Ii place in mod deosebit "Si baietii plang".

Iar primavara lui 2009 a debutat cu

Si ma opresc aici.


2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Eeeeee , mai atins la corazon,fata babei!:))"Dimineata" si "Viata are gust" is preferatele mele...:))

Unknown spunea...

Mie imi spui?
Ii ador, atat de mult ce-mi plac