Social Icons

joi, 26 noiembrie 2009

Salata de cartofi

Ieri fiind miercuri si tinand un pic de post, pe langa placinte mai trebuia ceva de mancare. Ca Max dupa 8-9 ore de serviciu nu-i pot da doar placinte. Si vorbind cu el pe la pranz, primesc comanda de menu: Salata de cartofi. Dar sa fie cu ou, cu maineza (adica maioneza) Ii explic cu frumosu ca eu nu pot manca, o fac simpla cu masline daca vrea. Daca nu, pofta in cui si salut la gara. Si accepta. Asa ca am pus cativa cartofi la fiert, in apa cu sare.
Dupa ce au fiert(adica a intrat furculita usor in ei), am scurs apa si am lasat sa se racoreasca. Am taiat o ceapa potrivit de mare, fidelute, sau solzisori cum se zice la restaurant. Si am frecat-o cu sare fine. Nu as putea sa va zic de ce, mama m-a sfatuit sa fac asa.
Intr-un castron punem cartofii taiti cuburi, ceapa, masline cu tot cu samburi. Potrivim de sare si iese cam asa

 
Azi am facut maioneza dintr-un ou fiert si unul crud, cu ulei si sare si am pus pesta salata de cartofi. Altfel s-a mancat azi.
Cu maioneza asa a iesit



POFTA BUNA !!!


3 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Asta cu maioneza am aflat-o pe la 32 de ani....si taaare mi-a mai placut!:))

Unknown spunea...

Cica aluneca altfel pe gat. Si acum mi-s nedumerita, cealalta cum aluneca pe aleea gatului?? :))

Ana-Maria spunea...

Foarte usor...ca mama o facea cu otet indoit cu apa...nu stu cum ii iesea ei asa buna numai cu astea,dar se topea pe limba ...:)