Social Icons

vineri, 27 noiembrie 2009

Fasole cu carnati

Ieri printre multe altele gospodareli am avut, sau ma rog, a trebuit sa si gatesc. Apelez telefonic consortul si intreb sugestii de papa bun. Bad ideea.
Cica "Fa un bors de ce carne de care vrei tu (doar suntem moldoveni, ce naiba ) si niste fasole cu carnati"
In secunda urmatoare am simtit ca innebunesc. Eu cred ca omu meu nu e cu toate acasa. Vineri am facut fasole de post, ieri mi-a cerut iar fasole. Da` cate fasole mananci bre omule?? Cum s-o fi chemand aia de le plac fasolele? Fasolosi?? Eii, in fine, cred ca din asta e sotul meu, iubitul meu Max.
Asa ca am purces la confectionat Fasole cu carnati.
Am pus la umflat vreo 400-500 gr de fasole alba. Dupa ce s-a umflat bine, am pus-o la fiert cu putina sare. Cand sunt pe jumatate fierte, am scurs apa si am pus apa calda si tzop pe foc pana la fierbere completa.
Intr-o tigaie am pus la calit o ceapa potrivita, pana devine aurie. Am adaugat si o lingurita rasa de pasta de tomate. Apoi am adaugat carnatii si i-am calit si pe ei. Dupa ce sunt gata, am turnat ceapa si carnatii peste fasolele deja fierte. Am potrivit de sare si piper. Am pus si 2 frunze de dafin. Am mai lasat pe foc cam 4-5 minute si am oprit. Cam asa a iesit

 POFTA BUNA SI ENGAGE!!!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Ma ucizi cu zile!:))Am pus,deja,fasolea la moi....maine fac si io parsolica!:))

Unknown spunea...

Nu nu....te rog....nu muri...Trebuie sa mai traiesti ca mai am atatea de invatat de la tine. Vin si fac exemplificari la domitiliu, numai nu muri :))))