Social Icons

vineri, 20 noiembrie 2009

THE BIG DAY!

Azi a fost THE BIG DAY pentru mogaldeata. Azi a devenit crestina.
Sunt trecute mai bine de 5 ceasuri de cand s-a terminat ceremonia, iar mie inca imi tremura scorusele, iar furnicile mai au ceva locuri de explorat prin stomac la mine.
Sa nu cereti poze acum, nu am. Cand sa fac? Mi-ar mai fi trebuit inca pais`pe maini sa le pot face pe toate.
Noroc ca m-am trecut din blond in rosu si mi-a venit mie intuitia femineasca sa sun popa pe la 15.15 sa-l intreb de sanatate. El uitase. Puteam sa stau si acum la biserica. Pana la urma o botezam noi asa, ce eu nu stiu a ceti din carti? Glumesc.
Emotii...asta e cuvantul care a dominat ziua de azi.
M-am trezit de la 4.19 ca o gugustiuca somnambula si nebuna. M-am frasuit si m-am sucit in pat, doar-doar oi mai atipi ceva, ti-ai gasit. La 7 m-am dat jos din pat ca deja ma dureau oasele de stat in pat.
Mogaldeata a fost cuminte la biserica. A plans la vesnicul si eternul imbracat-dezbracat. Nu-i prea place. O fi vreun semn?
Nanicu ei a mai tinut-o si mai dezvelita pe la picioruse, sper sa nu raceasca ca ii tai nasu.
Eu era sa-l parlesc pe popa...De la emotii.
Si imediat dupa scufundatul in cristelnita, am inceput a-i umple bratele lu nanu cu ceva moale si galbui. Inuiti ce e, nu? Noroc de crasna, prosopel si de paturica de nu l-am fericit pe nanu.
Am imbracat-o cu spatele la fata...ei...mare chestie imbracatu asta.
Per ansamblu...EMOTIONANT!
Maine ne asteapta episodul II. Baita de a doua zi!


2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Nanasico,sa-ti traiasca finuta!Bafta maine...sa nu uiti sa pui de detoate in baita printesei...!!!Petrecere frumoasa!:)

Unknown spunea...

Multumesc draga mea. La apa de baie am pus chiar de toate, ca tatal finei a zis ca facem supa din fata lui :)))
Petrecere mai putin ca e post si nu ne-am luat dezlegare de la popa.