Social Icons

joi, 19 noiembrie 2009

Prajitura cu morcov

Pentru ca ieri am tinut post si voiam sa fac ceva bun, am ales aceasta prajitura extrem de usoara. M-am inspitat de aici.
Am avut nevoie de: 6 cani de morcov
                             3 cani de zahar
                             4 cani cu faina
                             1 pachet de margarina
                             1 borcan de gem(am folosit de caise)
                              2 linguri rade de bicarbonat sau amoniac stins in zeama de lamaie sau helas
Am dat morcovul prin razatoarea fina si l-am pus la calit impreuna cu zaharul(am folosit zahar pudra, se topeste mai repede ) pana scade toata zeama. Am adaugat apoi margarina si am lasat sa se raceasca bine.

Dupa ce s-a racit bine, am adaugat bicarbonatul stins cu helas si faina. Am amestecat bine-bine sa nu se formeze cocoloase. Am impartit compozitia astfel obtinuta in 2 parti egale.
Am pus intr-o tava hartie de copt si am pus jumatate din compozitie. Se intinde foarte vine cu o lingura sau spatula inmuiata in apa rece. Peste aceasta foie uniforma punem geamul. Eu am folosit de caise, sa fie aceeasi culoare. Dar puteti folosi de prune, zmeura sau altceva, sa fie in contrast.

Am pus peste gem cealalta jumatate de compozitie, am nivelat bine bine si am dat la cuptor, la foc potrivit, timp de 40-45 de minute. Se lasa la racit si te portioneaza in forme diferite. Le puteti pudra cu zahar pudra. Eu nu am mai avut rabdare




POFTA BUNA!



0 comentarii: