Social Icons

joi, 12 noiembrie 2009

Cumparaciuni de botez III

Mai m-am gandit eu asa   si am pus toate pozele intr-un album. Ca de nu...trebuia sa nu mai dorm vreo cateva zile si sa stau sa incarc poze. Asa ca, voila Hainutele finei mele

Si mai am o multime de lucrusoare acasa...taman ce am cumparat o paturica, tot roz. Papucei albi imaculati ce trebuie asortati cu rochia de botez. Care nu am gasit-o inca. Dar o voi gasi eu . Stiu eu ca ea ma asteapta acolo intr-o vitrina sa vin sa o cumpar pentru finuta mea.
Si am cumparat fasa, cam lunga, dar o scurtez eu. Ca nu trebuie sa se marite fina mea tarziu
Si cum ieri am fost fara Max la cumparaciuni si plus de asta am gasit si haine pt adulti, mi-am achizitionat si eu cate ceva. Ca de exemplu:
O bluza rozalie, sa fiu in ton cu fina mea


O bluza cu maneca scurta. Ce daca vine iarna, nu ma pot pregati pentru vara deja?!


O bluza si o rochie de la "LA REDOUTE"







1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Bluza aia cu alb si negru mi se pare foarte frumoasa....sa le porti sanatoasa!:)