Social Icons

vineri, 27 noiembrie 2009

Leapsa DESKTOP

Ideea mi-a venit ieri dupa ce Ana a postat imaginea ce o are ea pe desktop.
Si am zis, sa fac o leaspa sa vedem ce imagini aveti si voi pe desktop. Si as mai vrea sa stiu, in caz ca nu v-ati dumirit inca ca eu mi-s curioasa curioaselor, ce imagine ati avut inainte de imaginea actuala.
Acum am aceasta imagine

Max a ales-o. Are el o placere nebuna pentru lupi. Un cuvant am avut si eu de spus, pentru ca si eu am iconite pe desktop si vreau sa mi le gasesc usor.
Si cica ne reprezinta pe noi doi in momentele noastre intime. Cica lupii astia suntem eu si el
Inainte am avut aceasta imagine

Delfinii sunt preferatii mei. Sunt cam obsedata asa, de ei. Imi plac la nebunie. Am covoras de baie cu delfini, brelocuri, bricheta, statuiete mai mici sau mai mari.
Iar poza asta ar trebuie sa ne reprezinte pe noi doi ca familie, dar pana acolo, mai e cale de batut. 
Acum e randul vostru bloggeritelor sa afisati imafinile ce le aveti pe desktop.
Zi buna va doresc!!

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Heheheee....faine imaginile!Imi plac amandoua!:)