Social Icons

luni, 3 ianuarie 2011

Un an nou a inceput

De fapt el a inceput de pe 1, insa azi am timp si chef sa scriu.
Revelionul a fost ok. Cum sotul meu a lucrat, deh slujitorul patriei, eu am fost la ai mei, iar mai apoi am iesit in Piata Civica sa vedem artificurile. Dah, nea` primarul ne-a oferit un mic spectacol folcloric, cu vedete locale, un frumos foc de artificii, iar mai apoi un DJ s-a jucat la niste butoate. A fost frumos, ne-am simtit bine, chiar foarte bine, avand in vedere ca micuta mea chiriasa s-a zbengait la focul de artificii. Ma gandeam ca se va speria, dar de unde, traia la intensitate maxima placerea ca si maica`sa. Si de pe la vreo 2 am tras pe dreapta si am plecat cu purceii pe campiile patriei. Am dormit ca bursucii. 
Pe 1 ianuarie am petrecut frumos cu nasii, ca si nasu a fost in slujba patriei in seara de revelion, dar si cu colegii de tura ai sotului. Mancare si baute pana tarziu, drept pentru care ieri am avut program de lehuza. Ne-am dres cu ciorbe si suc cu bulbuci.
Am trecut cu bine in noul an, zic eu. 
Insa ieri m-a luat asa o emotie puternica de la stomac si m-am cam smiorcait. Si nu cumva sa va ganditi la ce am scris mai sus, ce ne-am petrecut pana tarziu cu bauturi, ca nu am consumat alcool deloc. Eu am fost cea mai lucida din toti. Pur si simplu mi-am dat seama ce eveniment important ne va astepta anul acesta, ma gandeam daca sunt pregatita, cum ma voi descurca, daca voi sti ce sa fac. Daca unele planifica si rasplanifica venirea unui copil pe lume, in momentul in care se simt pregatite, pe mine m-a luat pe nepusa masa, atunci cand le radeam altora in nas, ca nu am eu norocul sa fiu insarcinata. Oricum emotiile vor fi cu mine mereu si mereu ma voi gandi oare cum va fi?! Deh, curiozitatea e alturi de mine si la bine si la greu.
Azi am inceput munca, e relativ lejer acum la inceput de an. Insa de saptamana viitoare intram in focurile organizarii de evenimente pe diverse teme. Si cum un om normal la cap, in prima zi de munca face ceva legat de jobul lui, eu cum am ajuns la munca, cum am inceput sa-mi calculez cat as lua in concediul prenatal. Sa ma scuzati, dar mie numai la asta imi sta capul acum. 
Va doresc si voua un an mai bun, mai bogat sentimental si financiar, si o sa fie ca ne-au marit lefurile cu 15% :)), un an asa pe sufletul vostru. Sa fiti mai fericiti si mai bucurosi.

4 comentarii:

Unknown spunea...

N-o poti ruga pe secretara de la munca sa-ti calculeze ea prenatalul? Asa afli o suma clara.

Unknown spunea...

Din pacate secretara nu se mai intoarce si cica eu ii tin locul :))) Numai ca la chestii de contabilitate nu ma bag. Iar pe contabila daca o intreb, mai bine stau linistita

Unknown spunea...

Oricum in prenatal iei mai mult decat ai lua daca lucrezi. Ciudat dar adevarat.

Anonim spunea...

Bun venit la slujba :D.
Stai sa vezi cand il va lovi pe domnul constiinta a ceea ce sta sa se intample. Atunci sa te tii :D. Tu macar ai hormonii sa te invete ce sa faci. Prietenii mei la primul copil dadeau din colt in colt ca gainile (abia pe la numarul 3 s-au linistit :P). Mie mi s-ar muia picioarele si as panica ca o baba :D.
Vlad