Social Icons

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

ZEVZECE PENTRU ROMANIA-GALA INTELECTUALI

Am primit ceva deosebit de interesant de la un coleg de munca.

ZEVZECE: SCRIITORI INTELECTUALI



KissFm prezintă Gala ZevZece Pentru România – Categoria: intelectuali

Adrian, copilul minune al literaturii româneşti a început să scrie de foarte mic -1 metru 40-, în cenaclul lui Costi Ioniţă. Debutează în revistele Nopţi şi Zile şi Of!Viaţa Mea. Iar cu trilogia sa pentru copii ajunge pă primu loc…Apoi publică sub pseudonimul De Vito.
Printre epigonii săi se numără poetul materialist Liviu Puştiu cu volumul Luky Luky Boy, Baronu, care rupe microfonu şi, special, Copilu’ de Aur.
Vali Vijelie este alt scriitor de valoare, spre invidia duşmanilor săi, criticii. După best-seller-ul poliţist: Duşmanii îmi poartă pică, Vijelie scrie memorii: Eram un mare vagabond
Florin Salam a hrănit sute de minţi însetate de cultură cu manifestul său anti-sistem: Sistem Turbat
Cercetătoarea Minodora la Maxim a editat două opere de dezvoltare personală: Am noroc în tot ce fac şi Am făcut un sac de bani.
Dar cel care face ravagii în librării şi în sălile de lectură este un clasic în viaţă, Nicolae Guţă, cu volumul nepereche: Dau cu suta pe la barbă.
Există şi cîţiva avangardişti ai acestui curent, de mare viitor: Roxy Manelista şi, idolul la toate femeile, Fernando
Sub influenţa acestor oameni de cultură s-a îmbogăţit limba română dar şi visteria statului, ei fiind mari plătitori de impozite. Dealtfel, maneaua e unul din produsele româneşti cu succes la export, special în Italia şi Spania.
Zevzece pentru România. Ei s-au născut la locul potrivit. Pe tine, te consolăm la KissFm.

Si am mai gasit


Zevzece pentru romania invatatura 1 - Solidaritate

0 comentarii: