Social Icons

joi, 7 ianuarie 2010

La Multi Ani Ioane!!!


Azi e zi festiva. Azi petrecem, ne distram, chefuim si ne simtem bine  
Azi ii serbam pe toti cei care poarta numel de Ion, Ioana, Ionel, Ionela si alta derivate de la acestea. 
Am si eu cativa sarbatoriti carora vreau sa le transmit un sincer si din inima 
LA MULTI ANI!!!
Sarbatoritii mei sunt: nepotul Matteo Ionut, cumnatii: Ionel si Ionut, fetita unor amici: Ioana, fostii mei vecini Ionela si Ionut si or mai fi ei, dar acum nu-mi mai amintesc. Atat poate procesa PeCeul personal, adica ala cu neuroni
Sa fiti sanatosi cu totii dragilor, sa aveti un an nou imbelsugat, cu bucurie si fericire, sa traiti ca merii, ca perii in mijlocul verii. 
Urez, la fel un sincer si din inima La Multi Ani tuturor sarbatoritilor de azi, fie de-i cunosc `au ba.

Si nu se poate asa pe sec sa ne petrecem, trebuie sa si jucam nitel. Sa vedem ce am gasit:
Ionut Fulea-Ioane, Ioane




Si una din banat asa



Am gasit-o si pe Mirela Petren




Nu putea lipsi nici Mirabela Dauer





Si niste domni nedescoperiti




Si Irina Loghin-Ioane







Mariana Draghicescu - Neica Ioane 



Mihaela Toncea-Ioane ,Ioane nume sfant 



Asta e buna pentru spre dimineata asa 




I-am gasit si pe Mariana Deac si Ionut Fulea intr-un duet deosebit



Si am gasit-o si pe Maria Ciobanu cu o melodie dedicata Ioanilor



Si o melodie despre batranetea lui Ion



 Si-am gasit si una din Maramures pentru Ionii nostri




Si cam gata. Zic eru ca ajunge. Mai danseaza fiecare ce vrea si in legea lui.

Si daca am amintit de sarbatoritii vii, vreau sa ii amintesc si pe cei care sunt acum sus in Ceruri: fratiorul meu prea mult iubit Ionut si tata socru: Ioan. Ii vor purta mereu in inima mea.


0 comentarii: