Social Icons

vineri, 22 ianuarie 2010

Oameni rai


Dana povestea intr-o postare pe blogul ei despre acei oameni buni, frumosi, pe care destinul ti-ii scoate in cale in diverse etape ale vietii. Dar stim cu totii ca nu exista numai oameni buni, numai lapte si miere.  Exista si sare si piper, dar cel mai nasol e ca exista mult venin in sangele oamenilor. Exista oameni foarte rai, care emana asupra ta o energie negativa. Nu o sa incep cu teoria flacarei violet. Habar nu am despre e vorba. Pur si simplu mi-a trecut pe la urechi chestia asta.
Din pacate am intalnit asemeni oameni rai care joaca roluri ieftine, roluri penibile de oameni buni. Oameni batuti de soarta care in loc sa-si vada de necazul lor, nu mai contenesc in a improsca cu venin si rautate in stanga si in dreapta.

Ieri mi s-a intamplat o faza mai mult decat nasoala care efectiv m-a doborat. Pitis taras am reusit sa revin pe linia de plutire si asta datorita oamenilor buni din viata mea, datorita prietenilor adevarati. Cine mi-a facut acel rau stiu ca ma citeste si aici. Nu vreau decat sa-i spun sa fie sanatoasa si sa-si vada de necazul ei. Sa isi indrepte inima catre Cel de Sus sa-i ajute sa se vindece de rautate si venin. Sa se uite la copilul ei si cand vrea sa faca vreun rau cuiva, sa se cugete mai intai si apoi sa improaste cu venin.
Pacat ca acesti oameni imbraca "hainele" binefacerii. Dar candva, acolo Sus cu totii vom da socoteala pentru faptele noastre.

5 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Io nush cin' te-o necajit , Vero draga , dar sa nu pui la sufletel , ci sa pui la curulet toate astea , ca pe bune...ti-am mai scris io p-acilea :timpul nostru pe Pamant este atat de surt , incat nu ti-ar ajunge o eternitate sa inveti tot ce ai putea invata aici...asa ca baga gaz si invata frumusetea lumii si invataturile desteptilor si lasa cacaturile in urma , ca te trag in spate si timpul inseamna,de cele mai multe ori , bani!
Pupam fata suparata si sa ai weekend la superlativ!Muah!

denisia spunea...

Viata nu e numai alb-negru... griul din viata noastra face diferenta... sigur acum gandesti altfel si esti mai linistita... timpul vindeca...

Unknown spunea...

Ana...multumesc pentru cuvintele frumoase. Au ajuns unde trebuie, iar acum sunt procesate. In timp le voi pune si in aplicare.
Sa vezi tort ce pregatesc :)))
Denisia...acum sunt cu mult mai linistita. Multumesc de vizita si pentru cuvintele tale.

Lillee spunea...

Veronica, am ajuns mai tarziu si ma bucur ca esti mai bine:) La fel cum spunea si Ana-Maria, oameni rai sunt peste tot dar de pus la suflet trebuie sa invatam s-o lasam mai moale...viata e atat de scurta, trebuie sa fim puternici. Si tu esti cu siguranta. Te-am pupat si.... uite, ai ceva la mine pe blog. :)

Unknown spunea...

Lillee am vazut de aseara. Ridic azi dupa ce termin treburile. La munca nu am timp ca ma pandesc lupii :)))