Social Icons

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Petrecere de revelion

A fost foarte frumos. Atmosfera foarte placuta, multa voie buna, dansuri cat ne-au tinut picerile.

 
 
 
  
Am petrecut cu nasii la sora lui. Si au mai venit doua familii cu copii. Ce mai, un chef pe cinste. La curte, fara sa ne deranjeze nimeni, fara sa ne bata vecinul de dedesupt in teava ca dansam prea apasat, sau cel de deasupra ca, cantam prea tare.
Daca nu ar fi fost ceata deasa ar fi fost perfect, mi-ar fi iesit si mie niste poze mai bune. 
Trecerea dintre ani ne-a prins afara, cu sampanie in mana, cu ochii atintiti spre cer pentru minunatul foc de artificii. Trebuie sa recunosc ca am ramas uimita de slendoarea focului de artificii. Nu a fost ca in statele lumii, dar pentru o comuna din Roman, zic eu ca e fost mai mult decat foarte bine.
Ne-am pus cate o dorinta, bani la purtator am avut, ceva rosu nu mi-a lipsit.
Am primit si un urs...Frumos.

 
Intre timp am mai schimbat rolurile la urs


Ursu meu face flotari, maii


Am avut si tort. Frumos si gustos.


Si sarmale cu bani


Dimineata, sau mai bine zis pranzul de Sf. Vasile ne-a gasit la o ciorba de burta, sa ne dregem asa ca dupa o seara lunga


De acum...pana la urmatorul revelion mai avem de trecut peste 363 de zile. Sa fim noi sanatosi, ca le-om duce cu bine pe toate.
LA MULTI ANI DRAGILOR!!!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

La multi ani , draga mea!
Chiar ati petrecut frumos , sa va fie de bine si sa fiti sanatosi sa petreceti frumos si la anu'!
Un 2010 asa cum va doriti!:)

Unknown spunea...

Si voi v-ati petrecut foarte frumos.
Te-am laudat azi musafirilor mei pentru ambitia si vointa ta!