Social Icons

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Spaghete bologneze

Vineri daca la mine a mirosit deja a vichend am haladuit pe blogurile patriei. Frumos domnule, frumos. Sunt bloguri super misto, am descoperit oameni minunati. Dar am gasit si un bucatar barbat amator, nu profesionist. Mai sa stiti ca se descurca chiar bine. Daca nu ar fi postat filmari si nu as fi vazut mainutele lui, as fi crezut ca sunt mancaruri facute de catre cineva si el doar se lauda cu ele. Bravo Marian. Din partea mea ai toata admiratia. Te-am laudat si la sotu meu.
Si cum ma convingeam eu ca el este cel care gateste, am de retete asta si de atunci mintea mea a ramas fixata pe ea. Asa ca azi am prestat cica Spaghete bologneze. Am tras intr-un clocot 4 copanici mai maricele. Le-am jupuit de piele ca nu e buna si le-am tocat cubulete. Am pus la calit in ulei de masline o ceapa maricica. Cand a devenit aurie am pus carnea si vreo 300-350 ml de suc de rosii, sare si piper. Si uita sosu asta pe foc pana scade si este pregatita carnea.

Am adaugat si o lingurita de chestie din asta

Am primit trei borcanele din astea de la cumnatu meu. I le-a pus lu Max in brate fara a-i spune ce si cum e. Am mirosit eu si am dibuit ca ar fi ceva ingrediente pentru pregatirea sosurilor pentru paste. Sau poate se pune si asa direct pe paste, habar nu am. Cand o sa mai vorbesc cu ei o sa-i intreb. Cert e ca otravitoarte nu e, ca am mancat si nu am murit nici unul din noi
Cand am zis ca ar fi gata sosul am pus spaghetele la fiert in apa cu ulei de masline si putina sare. Spaghete cat sa mancam o data, reci sau reincalzite nu e bune Dupa ce au fiert spaghetele, le-am tras intr-un clocot cu apa rece. Am asamblat pastele cu sosu si pe deasupra am presarat branza sarata.


Astea ale mele, cu branza mai multa


Cu branza mai putina la cei carora le sparge matele branza

Sa aveti pofta, sa incercati ca ies bune rau.
POFTA BUNA!!!



3 comentarii:

sufletdecopil spunea...

arata bine si cred ca sunt gustoase....daca ni le-ati aratat cred ca nu ati patit nimic :)

Ana-Maria spunea...

Cat de bune arata...Eu am pus parmezan , uneori , cand aveam....e mai pitacios putin , dar e mai aspru la gust...si merge tare bine si cu cascaval afumat ras...o nebunie...Oricum bolognezele tale ma fac sa balesc!

Unknown spunea...

Magda asa cred si eu. Mai ales ca am prins si dimineata, deci clar au trecut testul :))) Sau eu am trecut testul maritatului :)))
Ana...parmezan tocmai de asta nu cumpar...ca e aspru si parca ma irita. Si doar stii ca mi-s o dama fina :)))Eu in reteta asta am pus direct branza de oi sarata.