Social Icons

miercuri, 27 ianuarie 2010

Cel mai dragut cosar!

Primesc un e-mail. Si daca eu sunt facuta in fuga calului, citesc "Cosmar! Trimite mai departe, iti va aduce noroc!" Si stau sa ma gandesc. Cum poate sa-mi aduca noroc un e-mail de cosmar?? Sau cine stie cum s-au mai sucit treburile in lumea asta. Acum cosmarul iti aduce norocul. Da` nu imi da prin cap sa mai citesc inca o data. Deschid mailul cam cu frica, asa, ca eu mi-s sperioasa si stau prost cu inima si cand colo ce sa vad? Un bebic absolut adorabil. Si deasupra scria mare, sa vada si orbu de mine


Vă trimit cel mai drăguţ coşar, să   poarte noroc în Noul An ...

 
Si incep sa rad in fata monitorului. Scuip si in san. Pai bine mai pui scump ce esti, ti-ai ales cariera de mic? Ptiu sa nu te deochi cat esti de frumos.
Sa va aduca noroc COSARUL, nu cosmarul
 

4 comentarii:

Ioana Ionescu spunea...

Buna


Te-ar interesa un schimb de link?
Astept raspunsul tau...

Unknown spunea...

Jo.... nu am nimic impotriva

Ana-Maria spunea...

Vero honey , aceeasi reactie am avut-o si eu...am citit COSMAR...fac scroll...siiii stupizaaaaaa:ditamai gagalicea rade cu gura pan' la urechi...absolut superb!
Ma bucur ca ti-a placut!:)

Unknown spunea...

Mancal-ar mama sa-l manance de frumos. Cum rade el cu funinginea pe obrajor