Social Icons

vineri, 22 ianuarie 2010

Premiu de week-end

Care va sa zica incepe vichendu si eu m-am pricopsit cu un premiu. De la Lillee l-am primit. Multumesc tare mult

Si cica acest premiu trebuie sa-l dau mai departe la 5 bloggeri. Si daca nu vreau sa il dau ca sunt eu mai egoista, ce se intampla? Da` eu sunt cu inima mare si dau la fiecare. Poftiti la premii, avem di tati

Aaaaa si stai asa ca premiu are reguli, de acordare sau de primire?


1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care  ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List...
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui. 

Atat?? Da e simplu cu regulile astea. E blande sa zic asa.
Acum sa vad cui dau premiu . Musai sa fie bloggeri? Pai sa mearga asa: 
1. Ana - chiar daca a prmit premiul deja, eu i-l mai ofer inca o data si-nc`odata si tot asa pana la final. De ce? Ca vine mereu cu vorba buna la momentul potrivit. Si ca am invatat multe de la ea. Dar si cate mai am de invatat.
2. Miha - pentru bunatatile care le pregateste cu atata dragoste si am si eu de unde ma inspira. Chiar acum crosetez un tort de pe bloggul ei. 
3. Cerculet - pentru desenele sale amuzante si pe care oricum le-as privi nu le inteleg. Ce sa fac daca nu am fost inzestrata cu asemenea har artistic?  
4. ochi-verzi - imbina utilul cu placutul. Si pentru rabdarea ei.
Siiiiiii...........Nu in ultimul rand
5. Gabi - pentru puterea cu care lupta pentru copii ei.
Da pot sa-l dau si celor care ma citesc??? Cred ca da!



Si gata...acum fug la tortul meu. Maine va astept la festin


2 comentarii:

Lillee spunea...

:) Iti meriti premiul din plin Veronica!
Si pe mine m-a enervat ca a venit impreuna cu niste reguli...dar asta e, n-am avut ce face. Te-am pupat.

Ana-Maria spunea...

Sar'na...si io ti l-am oferit...:))))