Social Icons

duminică, 10 ianuarie 2010

Flori, premiu si leapsa

Vai mama mia...Da ce multe am primit si asa dintr-o data. Se vede ca e an de criza...Facem super oferte. De acum nu mai vedem 2 in 1, o sa vedem 3 in 1 si de ce nu 4 in 1.

 
Acesti minunati trandafiri i-am primit de la ochi verzi si de la, mai nou, poetresa Ana. Va multumesc tare mult.As fi ipocrita daca as spune ca sunt florile mele preferate. Imi plac foarte mult, primesc in deosebi trandafiri de la Max, ii primesc cu mare drag, dar florile mele preferate, care ma topesc cand le vad sunt astea


 
Ghioceii, flori deosebit de gingase si plapande. Multumesc inca o data pentru trandafiri, sunt superbi.
Am primit si premiu. Vai nu am mai luat premiu din clasa a XII-a. Si atunci am luat premiu doi, desi am speculat notele la greu   Dar am luat premiu?! Am luat!!!
Premiu vine tot de la poetresa Ana. Banatanca mea simpatica. 
 
Este primul meu premiu pe 2010. Macar pe blog sa primesc premii, daca la munca se anunta un an de super mega criza. Tu`ii mama ei de criza din asta.  Multumesc tare mult pentru premiu. E foarte frumos. Pot sa-l dau mai departe, da? Ca dar din dar se face rai. 
Asa....si daca am ridicat florile, premiul, mai trebuie sa ridic si leapsa. Tot de la Ana: "Ce ne uneste pe toti?" 
Crezi ca stiu asa bine? Nu stiu ce zic cartile si studiile stiintifice, dar o sa spun ce ma leaga pe mine de lume. COMUNICAREA! Am in suflet o deosebit de mare nevoie de comunicare, de socilaizare. Si stiu si de la ce mi se trage aceasta dorinta. Imi place sa cunosc oameni, sa interactionez cu ei, ma doare sufletul cand interactionam negativ, dar asa e in viata, si mai bine si mai rau. Nu exista numai oameni buni sau numai oameni rai. 
Imi ofer ajutorul total dezinteresat pentru anumite persoane care consider eu ca merita sa fac asta pentru ei. Ca sunt si japite pentru care nu misc un deget. Nici macar nu-mi trezesc neoronul pentru ei. Ma oftic de mor atunci cand lumea ma ia de fraiera, se foloseste de mine sa-si atinga un scop si apoi imi da un impuls spre mai inainte. Dar nu-i nimic, asa ma calesc si eu mai bine. Si am vazut ca nu se moare din asta.
Si la modul general, eu cred ca ne uneste bunatatea. Eu raman la concluzia ca numarul oamenilor buni este cu mult mai mare decat cel al oamenilor mai putin buni.Si raman asa ca la stomatolog cand vad oameni care posteaza in bunatatea intruchipata, dar ei sunt stapaniti de rautate pana in maduva oaselor. 
Si cam atat. 
Florile si premiu merg la toate doamnele din blogosfera si nu numai, iar leapsa merge asa: catre Lillee, Magda, Diana si Gratiela



2 comentarii:

Lillee spunea...

Multumesc mult pentru premiu si leapsa. Dar la provocare am raspuns cu cateva zile in urma :) Oricum, iti multumesc din suflet. Te pup.

Unknown spunea...

Am vazut mai cu intarziere ca ai raspuns la provocare. Deh...reflexele astea...circula mai greu pe vreme de criza :)))