Social Icons

joi, 28 ianuarie 2010

Ce este bărbatul?

Ei cum ce e? Ce intrebare adresez si eu. Barbatul e barbat si gata 


De la 16 la 20 de ani – este o arfa pe care o atingi un pic şi canta singura.







De la 20 la 25 de ani – este un clarinet care canta neacordat si tare.


De la 25 la 35 de ani – este o vioara care se acordeaza intr-un minut si canta cat vrei.




De la 35 la 45 de ani – este un violoncel care se acordeaza o ora si canta trei minute.


De la 45 la 55 de ani – este o toba care face mult zgomot si mai putină treaba.




De la 55 la 65 de ani – este un trombon care nu canta, dar sperie.
 



După 65 de ani – este o cutie in care se pastreaza instrumentul stricat.



























4 comentarii:

Diana spunea...

Ha ha ..tare :))

Ana-Maria spunea...

Azi iti arde de saga...:))))

Unknown spunea...

E cam din topor postarea asta. Am gasit-o pe un site rusesc si am tradus-o impreuna cu colega mea.

Ioana Radu spunea...

Haioasa interpretare :))

Ca tot am dat de ea, vine si o intrebare:
Care fraze ale barbatilor va deranjeaza cel mai mult?

Este pentru un sondaj. Imi puteti raspunde aici (promit sa revin) sau pe mail la terra.radu@yahoo.com

O zi cat mai frumoasa va doresc!