Social Icons

joi, 7 ianuarie 2010

Rasol de porc

De prin 2008 am ramas eu cu ceva sechele legat de ciorba de burta. Nu am mancat in exces sa-mi fie rau. Efectiv e mirosul ce nu-l suportam in perioada cat am fost insarcinata. Ciorba de burta si pufuletii astea doua mi-au pus capac.Sa nu simt miros. Imi vine sa nu stiu ce.
Insa de revelion, gazda facuse ciorba de burta. Am zis sa fiu bine educata si am acceptat un polonic. Vai...din momentul in care am simtit mirosul de usturoi, gandul meu s-a fixat pe rasol de porc. Si culmea am mancat atunci ciorba de burta. Probabil cu gandul la viitorul rasol. Asa ca ieri cu toata sarbatoare am crosetat un rasol de porc
Am pus la fiert cateva bucati de rasol, o ceapa taiata in patru, un morcov, un patrunjel, cateva boabe de piper si o frunza de dafin. Spumuim bine cand da in clocot. Trebuie sa fiarba pana se desprinde carnea de pe oase

Separat am facut un mujdei de usturoi pe care l-am frecat cu 3 linguri de ulei.

Dupa ce a fiert carnea am pus totul intr-o strecuratoare mare.
 
Am ales legumele si le-am pasat cu zeama in care au fiert. carnea am scos-o de pe oase si am taiat-o fidelute.

Am pus totul in oala cu zeama in care au fiert, am adaugat cam o lingura buna de usturoi, iar smantana fiecare sa-si puna dupa gust.

Pentru ca l-am terminat tarziu, nu am mancat. Totusi vreau sa fiu o lady si tin la silueta mea de viespe. Azi in  schimb...Imi venea sa fug de la munca sa mananc un bol. Mai rau ca o gravida...Numai la el imi statea gandul. Acum ca mi-am potolit poftele si sunt ca noua, va astept cu drag si pe voi care doriti. Este de unde.
POFTA BUNA!!!


4 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Iau si io o portie , ca arata prea apetisant....Sa sti ca eu le-am facut la ai mei , ceva asemanator cu carne de pui...e mai putin grasa , insa e gustoasa...:))

Unknown spunea...

Da. Se poate face cu orice feld e carne. Dar de asta de porc si-a dorit mintea mea. Data viitoare nu mai pupa. O data si gata!

Ana-Maria spunea...

:))...hai ca trebuie rasfatati si barbatii astia,macar uneori!:)))

Anonim spunea...

eu chiar acum im fac un rasol de porc...am pus ceapa , dafin, si cimbru... piper nu suport dar dupa ce o sa scot carnea de pe os , o sa picur putin tabasco.... si ii fac si o garnitura de salata de sfecla rosie....poate o sa mananca si sotia... o sa fac altadata din curcan... sa vedem... pofte maxime...