Social Icons

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

LA MULTI ANI MAX!!!


AZI E ZIUA TA , BARBATE ! @};- OLGA CIOLACU
Asculta mai multe audio Muzica



DAAA!! Azi e rost de petrecere si voie buna in casa noastra. Azi il serbez pe dragul si iubitul meu sot, Max! E tanar inca, pot sa zic cati ani face . Numai 28. Suntem in floarea varstei inca. Sa vedem cum conservam noi floarea asta sa nu se treaca si sa imbatraneasca.
Am emotii, stiti? De ce oare? Furnicile deja de la 5.30 erau la treaba, aveau de explorat prin stomac la mine ceva. Sau emotiile e la iubirea ce i-o port in suflet. Tot ce-i posibil. 
Ce sa-i doresc eu lui? Sa fie sanatos si putere sa munca. Stie cat este de iubit. Sa ma ierte cand il mai ciufulesc asa, dar sa nu se plictiseasca numai cu lapte si miere in casa.  
Sa ne iubim vesnic ca acum, sa imbatranim frumos unul in bratele celuilalt.
Si sper ca intr-o buna zi sa-i fie dat sa-si tina copii in brate.


TE IUBESC DRAGUL MEU!





4 comentarii:

Unknown spunea...

La multi ani fericiti, Max! Sanatate multa, dragoste si impliniri alaturi de sufletista ta sotie! Iti doresc tot binele din lume si, cat de curand, sa te vad tatic!

Unknown spunea...

Cris...multumesc. Ar fi un cadou nespus de frumos pentru amandoi.

Ana-Maria spunea...

Veronica , la sfarsitul acestei zile atat de speciale pentru tine si Max , ma alatur si eu celor ce azi au facut urari de bine si sanatate sotului tau si imi permit , cu drag si din toata inima ,sa ii urez si eu un sincer si claduros LA MULTI ANI FERICITI!
Si asa cum scriai si tu , sa fiti sanatosi si sa va iubiti mereu ca in prima zi!

Unknown spunea...

Mulumesc tare mult Ana! Stiu ca vorbele tale sunt mereu sincere si tocmai de asta ajung si acolo unde trebuie.
Sanatate si voua. SI va astept cu masina timpului la o felie de tort de mere modificat :)))