Social Icons

sâmbătă, 1 mai 2010

Clatite cu carne la cuptor

Sub deviza cand mi-s bolnava am idei de gatit, am incropit ieri niste clatita cu carne la cuptor. Am mai facut o varianta de clatite dar fiecare reteta cu dichisul si personalitatea ei :)) 
Prima data am facut umplutura. Am dat la robot niste pastrama, 2 copane de pui facute tot pastrama, cam 150 gr de telemea de vaci, masline. Am adaugat 2 fire de ceapa verde, pesto si ceva usturoi. Am adaugat si doua oua sa se lege mai bine. Si am lasat-o la rece cat am copt eu clatitele.
Am facut o compozitie obisnuita de clatite, cu lapte cu sifon, trei tipuri de faina si un varf de cutit cu praf de copt.
Am facut 9 foi. Popeasa :)))) trebuia sa ma fac. Daca faceam 10 nu aveam loc in tava. Pe fiecare foaie de clatita am puc cate o lingura de umplutura. Am intins foarte bine dupa care am rulat si le-am asezat frumos intr-o tava unsa cu unt.
Si ce mi-o mai venit mie in gand? Ia sa bat eu doua oua(iar doua?????:)))) peste care am rasturnat un pahar de smantana si 150 gr de cascaval afumat ras.
Si am turnat din castronul ala peste clatite.
Si am dat la cuptor pentru un ceas, la foc mediu.
Mirosuri ce au inceput a invada bucataria mea, pfuai...Sa-i bat pe toti ai casei si nimic altceva. Dar pacat, iar eram singura.
Va invit azi de 1 mai muncitoresc la o clatita cu carne
POFTA BUNA!!!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Uauuuuu...ce bunatate de clatite!
Prima oara cand am auzit de clatite umplute cu altceva decat dulceata si gem , am ramas masca....nu ma puteam gandi ca se pot umple clatitele si cu altceva....acuma , banatanindu-ma de vreo 8 ani....am si vazut si mancat clatite cu diverse umpluturi....asa ca ale tale imi infing o idee in minte si am retinut-o... :D

pansy spunea...

frumos ti-au iesit !

Tasha spunea...

Si eu fac clatite umplute cu carne..dar eu le impachetez dintr-o parte si cealalta parte adun deci marginile apoi la fac sul le trec prin ou batut si apoi prin pesmet sau prin susan...ies o minunatie!
Dra si ale tale au iesit grozav! e mia simplu asa cum le-ai facut tu...le bagi la cuptor si gata! super!! felicitari!

Blindius spunea...

Pfoai de mine ce bine arată :D,îmi vine să mănânc crudă carnea aceea :D,bine,amestecul acela.

Dorisake spunea...

vai...ce clatite ...cred ca sunt delicioase, cu siguranta voi incerca reteta ta!

Unknown spunea...

Ana asa eram si eu la inceput. Nu concepeam clatite cu altceva in afara de gem/dulceata. Insa acum...tot sa fac clatite cu altceva. O sa incerc o varianta cu ciuperci
Dna Pansy multumesc.
Dna Tasha nu-mi prea place sa ma chitibusesc prea mult cu ou, pesmet, susan. Mai simplut asa
Blindus risti sa faci toxoplasmoza :)))
Doris macar de curiozitate trebuie sa incerci :)))

diana spunea...

Superbe. Și prezentarea e originală.

catalina spunea...

am facut si eu clatite cu carne la cuptor dupa reteta dumneavoastra si mi-au iesit ff bune.bv .

Anonim spunea...

am sa incerc si eu reteta dumneavoastra

Anonim spunea...

superrrrrrrrr

Anonim spunea...

ce simpatica esti cand prezinti reteta!! arata super bine, felicitari

Anonim spunea...

va multumesc pentru receta data sau primit super acu nici o masa de sarbatoare nu trece fara ea.