Social Icons

luni, 3 ianuarie 2011

Ce-am gatit!

Lui ii sunt datoare, inca de la Craciun, cu o postare despre ce am facut bun.
Mare schimonoseala nu am facut prin bucatarie, doar bucate traditionale si nu multe, sa avem ce arunca, caci eu nu arunc cu banii mei la gunoi. 
Intai am facut bradutul, dar asta nu e de haleala, nu?:)))
Si pentru prima data in viata mea, am facut sarmale in foi de varza. Aveam impresia ca e ceva imposibil de facut pentru mine, insa am realizat ca sunt cu mult mai usor de facut decat cele cu frunza de vie. Iata si dovada, inainte de fierbere. Dupa, nu au mai apucat sa fie pozate
Si le-am fiert impreuna, desi mama mi-a zis ca cele cu varza vor imprumuta din culoarea celor cu frunza de vie. Insa eu Batman-Batman! Si a avut dreptate. Insa musafirii nu au tinut cont de asta.
Am mai facut:
 - drob de pasare;
 - sunca traditionala, fiarta in moare de varza si afumata;
 - cozonac. Aici trebuie sa o amintesc si pe mamaica mea draga, ea a venit cu reteta, dar si pe al meu sot, care a venit cu forta de munca. Ca, o gravida si o operata nu pot framanata ele o ora sau ma rog, pana face bule, aluatul pentru cozonac. 
 - carnati de casa, facuti de noi doi si potriviti la gust dupa miros si celebrele fripturi de porc. Nu am apucat sa fac poza si la produsul final
Si mai exista o categorie de mancaruri gatite, insa care nu au reusit sa fie imortalizate, nici in faza de conceptie, nici ca produs finit:
 - racituri din rasol de porc, cu usturoi mult;
- o ciorba acra de pasare de tara si cu taitei de casa, insa cum toti erau super full de carnuri, aia a fost cea mai cautata, drept pentru care nu am poze. Poate data viitoare. Si...
 - saratele, imortalizate impreuna cu prajiturile de Revelion
Iar pentru Revelion am reluat-o cu:
 - mai sus amintitele fripturi
 - saratele si o alba ca zapada insa machiata altfel anul asta. Cornuletele le-am primit de la mama. Dar si saratelele cele cu model pe margine :))
 - tort cu mousse de portocale+clementine si ananas+mere
 - salata buf :))) de boeuf cum se zice corect :P
 - ciorba radauteana, bunaaaa rau de tot. Tot cu usturoi multisor si hrean si otet.
Iar de la mama am primit cate o portie de racituri de curcan, pe care eu le-am mancat cu cornulete. Nu stiti ce bune pot fi in aceasta combinatie, numai incercati sa vedeti
Si cam atat. Cam multe, dar sincer nu am aruncat nimic din tot ce am facut. Toate au fost bune si gustoase. Lumea a zis ca au iesit atat de bune ca a participat si Mariuca la prepararea lor :)))
Asta este un mic filmulet cu focul de artificuri din Piata Civica. Ma puteti auzi pe fundal, cum ma mir ca boul la poarta noua :)))
Si m-am amuzat teribil de palaria domnului

9 comentarii:

Anonim spunea...

Vai de capul meu cum arata toate! Iar la sunca fiarta in moare de varza si afumata am ramas tablou. Dumnezeule mare! Eu nu stiu cum a mai avut lumea loc de tort cu atatea bunatati carnivore. Mama doamne!
Vlad

iculici spunea...

să fie mai bine.

LA MULȚI ANI! :)

ZÂMBEȘTI? :)

Unknown spunea...

Vlad, adevarul e ca sunca aia e demential de buna. Si o mananc, cate putin, mi-e frica sa nu se termine prea degraba, cu ceapa si telemea feta. Lasa tortul, ala nu e obligatoriu :))
Iculici DDAAAA zambesc!!!! Zambesc zi de zi si cand ma apuca cate-un ras, greu ma infranez.

salmi spunea...

Yamiii, de racituri mi-e cel mai pofta...le-am ratat si anul asta...

Danutza spunea...

Arata foarte bine toate, dar mie imi place salata boeuf zambitoare:)

Daniela Addario spunea...

La multi ani si-un an nou cu bucurii !
In primul rind imi saliveaza papilele la sunca afumata, iar tu esti nostima tare cum povesti... Si mi-ai facut pofta, cind am citit cum maninci sunca cu ceapa si telemea... Mai ai, ca eu vin cu sticla cu vin, deh, dupa sunculita si tot tacimul, merge un paharut...

Lillee spunea...

Wow...deja imi ploua in gura ( si nici nu au trecut bine sarbatorile ).
Ai fost o harnicuta sau mai bine spus: ati fost niste harnicute ( voi doua ). Si sunt sigura ca totul a iesit asa de bun ptr ca a participat si aia mica :D

Anonim spunea...

De ieri am vrut sa comentez , insa m-am inecat cu scuipatul din gura si n-am mai apucat...si acum cred ca deja e tarziu sa mai comentez , ca tot inecata sunt...m-a pus naiba sa deschid pozele sa le privesc atenta...femeie , ma ucizi cu zile...tare buna masa ati gatit voi acolo , iar sunca fiarta in moare mi-a pus capac!
Hai sa traiti sa infloriti , dragilor si scumpilor si la multi ani pe 2011 , asa cum va doriti voi!

Unknown spunea...

Vai de mine si de mine, de stiam ca fac asa mari inundatii cu sunca mea, nu mai postam. Nu e buna fratilor, e colorioasa rau, e cu trigliceride si calorii multe..cah:)))) Ia adunarea la o portie de sunca cu ceapa si telemea. Rachiul e din partea casei, de fapt e palinca de la Maramu`.