Social Icons

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Semnal de alarma!

Ieri cand sa plec de la serviciu, galagie mare in Piata Civica: agitatie mare de oameni, zbarnaitori de sirene. Cand ma uit pe geam, o ceata atat de deasa ca nu se vedea blocul de peste strada. Dar culmea, intr-o parte ceata, intr-o parte senin. Si-mi zic in sinea mea: cum pupaza aici e atat de ceata si pe partea cealalta de cladire e atat de senin. Si cand ma dumiresc eu mai bine, era fum. Atat de gros de abia puteam vedea masinile de interventie de la Pompieri. Am crezut ca fac vreo aplicatie, insa aplicatie cu atata fum, nu prea merge. Era incediu. Am apucat sa il sun pe al meu sot care mi-a zis ca deja era la locul faptei. 
De la o candela aprinsa lasata nesupravegheata s-a produs asa ceva


Si pozele sunt facute undeva spre finalul interventiei, cand m-am dumirit si eu sa fac o poza.
Asa ca inainte de a pleca de acasa, stingeti candelele sau lumanarile aprinse, stingeti ochiul de la aragaz, chiar daca coborati pana la magazinul din colt sa luati paine sau mergeti sa duceti gunoiul. Intr-o fractiune de secunda, focul lasat nesupravegheat poate mistui totul in calea lui.
Cu toate apele sfintite azi a trebuit sa spal salopetele sotului, care din galbene erau negre de fum. Mi-a spus ca nu si-a imaginat sa iasa atata fum dintr-o garsoniera. Bine ca nu au fost victime, doar o batranica inhalase prea mult fum, dar era in afara oricarui pericol.
Sa ne pazeasca Cel de Sus de asa ceva, insa si noi trebuie sa avem grija.

6 comentarii:

Praf de Stele spunea...

Cutremuratoare imagini! Si eu am avut ocazia sa vad vreo doua incendii si parca ramai socat dupa asa o priveliste !

Anonim spunea...

Ooo ce misto! Max e pompier? Ce misto!! Si aveai si vederea aia de sus.... grozav-grozav. Misto mod sa-ti termini vinerea. Palpitant.
Vlad
P.S: grozava meserie!

Fetita Junglei13 spunea...

Eheee,parca citesti ganduri,de cateva zile ma tot chinui sa scriu ceva asemanator si n-am reusit,dar am sa scriu zilele astea.

Unknown spunea...

Vlad nu e pompier...isi doreste din suflet sa devina, dar...asta e. Lucreaza la firma de gaze.
Praf de stele, ieri nu eram in stare de nimic, numai fumul ala il vedeam si parca il simteam peste tot.

Anonim spunea...

Din pacate se intampla multe tragedii din mici neatentii...
Sa ai o saptamana cat mai buna , Veronicule!

Tasha spunea...

Te pup draga mea! am cam lipsit din blogosfera,nu prea am avut timp sa va citesc,dar,promit sa revin cat mai des pe blogul tau.
Imi pare rau cand aud de astfel de incidente,pot distruge intr-o clipita tot ce ai adunat o viata.Imaginile ma cutremura de fiecare data.
Te astept pe blogul meu sa lasi un comment legat de tema emisiunii mele de azi!
si nu uita te astept cu o dedicatie!
http://radioenigmaromania.ro/