Social Icons

vineri, 28 ianuarie 2011

Tort de clatite

De ziua sotului am experimentat un nou tip de tort si asta datorita acestei retete, asupra careia m-am intors si am cugetat de nenumarate ori. Am vrut sa mai schimb tratitionalele torturi cu blat de pandispan sau piscoturi. Si se pare ca intuitia nu a dat gres nici de data aceasta. Doar ideea si modul de preparare a cremei cu budinca de caramel le-am luat din linkul mai sus mentionat, insa nu am respectat absolut deloc cantitatile sau ingredientele. Budincile le-am facut eu, caci de cand port responsabilitatea unei vieti sanatoase a fiicei mele, nu mai fac nimic cu prafuri din comert. Ce-i facut de mana mea, e bun facut. Clatitele le-am facut dupa ureche, cu ou, lapte, praf de copt, faina, ulei si la final sa iasa un maglavais numai bun de copt clatite. Pentru budinca de ciocolata am urmat reteta si ingredientele de aici, iar pentru cea de vanilie, pe cea de aici
Clatita in lucru
Si la final
Budinca de vanilie
Asamblarea tortului
pe care l-am lasat la rece peste noapte. 
A doua zi l-am ornat cu frisca si niste budinca de ciocolata ramasa
Si sectiune

Merita incercat. E ceva altfel si foarte bun.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne , femeia lui Dumnezeu! Tu chiar ma omori cu zile...arata bestial tortul asta al tau si se vede ca este super gustos!

Unknown spunea...

Ana e super la gust. Cand ai timp vreodata sa incerci si tu. Merita!