Social Icons

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Ceva bunut

Ieri va spuneam aici ca am facut ceva bunut. Normal, ca din motive de lene ordinara, nu am mai reusit aseara sa povestesc sau sa pun poze.
Am facut niste clatite aperitiv. Vazusem, inca de anul trecut, pe un blog de haleala, niste clatite cu telemea. Mi-am amintit de ele si am zis sa incerc si eu, logic intr-o alta combinatie. Originalitatea unde e, ha?? :)))
Am facut maglavaisul de clatite, fiecare dupa cum stie, dupa cum il taie capul. Sincer nu respect nici o reteta fandosita si bibilita la mia de grame. Am copt foile de clatite dupa care am inceput asamblarea.
Cu sunca si masline pentru cei,pentru care telemeaua e ceva beax
Si cu telemea
 Si sectiune
Sunt foarte bune pentru o cina nu foarte incarcata, pentru un mic dejun, de ce nu, chiar pentru pachetel la scoala sau la serviciu. 
Am facut si clatite cu dulceata de mere si zmeura, insa alea s-au evaporat de cum le-am umplut. Nu avem poze cu respectivele.
Domnul M, foarte sclifosit la mancare in ultima vreme, ca deh, are si cine-i sufla in partea din dos si cine-i face toate pohtele, a zis ca daca domnisoara tripluM va manca tot asa cum mananc eu, adica de toate, fara sa faca nazuri, atunci el va muri de foame. I-am explicat ca, atat timp cat de educatia si cresterea copilului, mie o sa-mi revina cea mai mare parte a timpului, o voi modela dupa mine, iar lui nu-i ramane decat sa se dea si el cu fetele :)))
Daca sunteti in pana de idei vreodata, merita sa incercati aceste clatite.

4 comentarii:

Anonim spunea...

A zis ca daca-i mai CER clatite sau dulciuri MA OMOARA. A zis ca daca mai FAC eu clatite sau dulciuri MA OMOARA. Deci pune poze acolo, sa am si eu pe ce sa-mi spal ochii! Uite asa as face si eu aluatul ala...si as aseza si sunca... da' nu-i voie :D.
Vladimir
Stii ceva retete cu aer si iaurt? :P

Unknown spunea...

Vlad si eu mai fac cat mai pot...apoi sanchi...apoi diete dragul meu ca nu ma mai suport asa. deci o inteleg perfect pe Lizy. Da fa-ti singur, nu o invita la masa, zii ca nu ii face bine ei :))), dar ca tu ai voie... :))) dar nu fa cantitate industriala si nu manca in fata ei.

Anonim spunea...

De ieri am vrut sa spun ca am mancat joi , la Deva , niste clatite bestiale...dar am uitat...
Ale tale arata exceptional si mi-ai dat o idee...
Tzucuri multe voua , la fete! :-)

Ninulescu spunea...

O sa fur reteta :))) si o sa fac si eu..poate chiar maine.
Mersic mult de ea :)) eu sint lesinat dupa clatite care sa nu fie dulci.
Cele cu brinza proaspata si marar imi plac mult..dar poate dupa ce le gust pe astea o sa-mi schimb preferintele :)