Social Icons

joi, 27 ianuarie 2011

Si gata!

Prin miscari de abracadabra-ciribaboi, am mai facut rost de o zi libera si uite asa AMR meu a ajuns la final. Azi a fost ultima zi de munca, ultima zi in care ceasul a sunat la 7.50 si pe ecran statea scris, cu litere de-o palma :))), "Buna dimineata, serviciu usor!" Am si scos alarma asta sa nu mai aud de ea. 
Sper surprinderea mea, nu m-au incercat sentimente profunde. Mai degraba ieri ma luase cu furnici la stomac. Oricum le voi mai face cate-o vizita si o sa merg sa vad cum vor organiza evenimentele pe viitor. Poate o sa-i mai ajut cu idei sau sugestii, mai vad eu. Oricum important e ca de azi SUNT ACASA!!!
Oare o sa ma plictisesc?:)))) Nu cred! Filmele sa curga pe teava netului, FB sa traiasca sa am ce citi si cu cine socializa si Mariuca sa stea cuminte la masa`n burta!

2 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Nu te vei plictisi, ca nu vei avea cind... Vei avea atit de multe lucruri de pus la punct... dar parerea mea e... odihneste-te cit mai poti, dormi mult, pune muzica buna si stai intinsa pe pat si vei vedea ce frumos va "dansa" Mariuca in burtica... Cu alte cuvinte... nu te vei plictisi deloc...

Anonim spunea...

Bine ai venit acasa :D. In locul tau m-as uita doar la filme, as zace cu picioarele in sus si as manca pufuleti!
Vlad