Social Icons

vineri, 14 ianuarie 2011

Letargie!

Pfuaii, nu ma recunosc. Eu care eram mereu conectata la 2.20V, acum abia de am chef sa beau apa sau sa fac ceva pentru mine. Am o lene atat de crunta, incat nu stiu de ce ma mai sinchisesc sa vin la munca sau sa ma trezesc. Si asa nu am chef azi, insa mereu zic, poate maine. Insa presimt o saptamana viitoare full, asa ca o sa-mi iasa lenea si pe nas.
Acasa, daca nu ma odihnesc macar un ceas si ceva  dupa ce vin de la munca, nu sunt buna de nimic. Lenea domneste si acolo, noroc de un barbat intelegator care nu ma zoreste sa fac ceva fara voia mea. Nu credeam sa ajung in starea asta si ce ma enerveaza la culme, e ca as face insa ceva ma trage in jos.
Ma simt obosita si stiu sigur ca nu m-am nascut deja obosita, nu prea mai pot dormi noaptea, au inceput insomniile. Afara e o vreme de sa-ti tragi palme: ceata deasa si apasatoare, o simt dupa ceafa. Oare mai tine mult starea asta ca deja incep sa ma enervez pe mine insami.
Am decis sa-mi schimb medicul ginecolog, asa pe ultima suta de metri. Pur si simplu mi s-a pus pata rau de tot si am decis ca pentru binele meu si al domnisoarei 3xM, schimb medicul. Sunt cu fundul intre doua luntre, ca nu stiu pe cine sa aleg. Dar o sa ma descurc, sper :)
Mica domnisoara 3xM isi face simtita prezenta de zici ca se antreneaza pentru vreun concurs de maraton. Dimineata e un adevarat cros la mine in burta, zici ca a pierdut trenul vietii ei. Taica`su se minuneaza de cat de bine se vede cum misca. Dimineata si-a luat un sut de la ea ca, deh ne alintam si noi ca de buna dimineata. Deci o sa fie posesiva :)) Oare si geloasa? Sau e repercursiunea ca el discuta telepatic cu ea. 
Am facut ceva bunut aseara, sper sa am chef azi sa va pun poze. Merita incercat. 
Se apropie ziua domnului M si nu ma taie capul ce cadou sa ii iau. Sigur ma va duce cu zaharica ca nu vrea nimic si de ziua lui o sa ma simt iar aiurea. Dar ii coc eu ceva nostim.
Ma ia cu tremurici la stomac cand ma gandesc, ca trebuie sa ma apuc sa-mi fac un nimin de bagajel pentru viitoarea incursiune la spital. Ma ia cu frig pe dinauntru cand ma gandesc la acele momente si nu-mi doresc decat sa fie bine si sa trecem cu bine peste. Sa nu ma gandesc? Si ce sa fac? Mai bine ma gandesc si ma pregatesc sufleteste. Ma imbarbatez. Mereu imi zic: "Sa fii barbata, asa ca buna!"
Va salut cu drag si va doresc sa va distrati maxim in acest week-end ce sta sa inceapa.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Lenea nu-i chiar lene caci corpul tau saracul oricum lucra la supra-norma, are de intretinut doua vieti, inima ta pompeaza la putere dubla, resursele iti sunt luate de sub nas si date intai la mititica, tu ramai cu resturile:))). Cat despre frica de nastere, nu te gandi foarte mult, repetati: Fii barbata, adevarul este ca fiecarefemeie resimte eltfel, nu te lasa alimentata de povesti ale altora, nu toata lumea suporta la fel si poate o sa constati apoi ca ai fost paralizata mai mult de frica decat de ce simteai efectiv. Fa-ti cruce si rugaciune (vezi ca la mine pe blog sunt trei rugaciuni speciale pentru femeia gravida pentru bebe si pentru nastere). Sunt scurte dar pe mine m-au ajutat foarte mult.

Anonim spunea...

Pai profita!! De ce atatea mustrari de constiinta? Iar domnul nu zice nimic ca-si stie si lungul nasului si interesul. Femeile insarcinate sunt o forta a naturii. Nu vrei sa superi zeita. Am vazut eu ce-au patit altii...
Vlad

Anonim spunea...

Veronicule...lasa-le naibii de griji..toate vin firesc si natural...bucura-te de lene , de un tatic in devenire bun ca pita calda , de o puiuta saltimbang si de o iarna ce da in primavara!
Hai ca poate trece ceata asta enervanta si iesi la plimbarica.
Sa aveti final de saptamana minunat!Pup gasca!