Social Icons

vineri, 7 ianuarie 2011

Sa traiti cu numele!

Azi e zi de sarbatoare. Ne petrecem cu toti Ionii, Ioanele, Ionelele, Ionicii si toate derivatele de la acest nume sfant.
Sa traiti frumos dragilor. Sa fiti sanatosi si la punga grosi. Sa aveti sanatate, ca asta e mai buna decat toate, sa puteti sa vi le faceti pe toate dupa placul inimii. Si toate urarile de bine si bucurie sa fie pentru voi dragilor.
Si o melodie, ca nu se poate fara
Si fara sa intristez cumva postarea sau sa cad in penibil, cum fac unii, pe la diverse posturi de radio, dand dedicatii celor care nu mai sunt cu noi, vreau sa-mi las un of aici, la mine acasa.
Chiar daca nu esti cu trupul alaturi de mine sa stii ca eu te simt aproape si mereu alaturi de mine. Iti multumesc ca existi in viata mea, chiar si de acolo de sus si iti multumesc din suflet pentru ca ai grija de mine mereu si imi ghidezi pasii spre bine. Si stiu ca la venirea Mariucai in viata noastra, ai avut si tu un rol important. Multumesc. Te voi iubi mereu, dragul meu frate!
Si acum la dans si la petrecere! 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Heheheheheheeee! Ce versuri grozave! Si usor de priceput chiar si pentru mine :D.
Vlad