Social Icons

miercuri, 26 ianuarie 2011

Zece

Inca de saptamana trecuta m-am gasit lepsuita de catre Anuta, mami de printesa Luana. Si nu am primit una, ci doua lepse. Insa cum eu sunt in plin proces de lichidare pe la serviciu si cum deja imi fac AMR-ul zilelor ramase pana voi sta acasa, imi fac totusi timp, sa onorez una din cele doua lepse. Si am ales-o pe cea mai usoara :)))
Si leapsa zile asa: sa scriu 10 chestii care imi plac. Chestii materiale sau si imateriale? Oricum o sa scriu combinate. 
Pai mie imi plac multe, insa o sa incerc sa ma rezum doar la 10 dintre ele. Asadar:
1. imi place nespus starea pe care o am de mai bine de 7 luni. Poate v-am obsedat cu sarcina mea, vorbesc de ea de parca as fi prima si ultima femeie din univers care ar fi gravida, insa pentru mine e ceva cu totul special. Poate cat o sa stau acasa, o sa-mi fac curaj sa scriu drumul strabatut pana la domnisoara tripluM;
2. imi place nespus sa ascult muzica. Nu suport sa stau fara sa aud ceva in urechi. Sunt dependenta de muzica si nu numai;
3. imi place ca am reusit sa ma las de fumat si simt o revolta interioara fata de acest viciu. Nu cred ca as mai pune tigara in gura;
4. imi place sa calatoresc, oriunde, fara destinatie si punct terminus. Sa haladuiesc asa aiurea, eu cu mine si natura;
5. imi plac oamenii, chiar si cei parsivi si vicleni, caci si de la ei am de invatat cate ceva;
6. imi place sa gatesc, se si vede de altfel. Si fac acest lucru cu multa dragoste si pasiune, nu din obligatie;
7. imi place sa-mi surprind sotul cu lucruri frumoase;
8. imi place albastrul si toate nuantele ce deriva din el;
9. imi place ordinea si disciplina;
10. imi plac merele.
Si ca un lant al slabiciunilor, dau si eu mai departe aceasta provocare, urmatorilor: Vlad, Cris-mami de broscuta mica, Mihaela, Dna. din PanaMea, Gabi-mami de donu B si printesa Isabela, Lizy, Daniela, Praf de stele, Felis. Si cine mai doreste, cine mai pofteste, va rog puneti pe tapet ceea ce va place...dar 10 sa fie.

3 comentarii:

Catrinel spunea...

Vorbeste cat poti de mult despre sarcina...intr-adevar este o perioada speciala.Dupa ce vei incheia sarcina vei vorbi in orice imprejurare si cu orice ocazie despre ce face Mariuca.
Si mie imi place ordinea si disciplina.
Va pupam si nu mai plange dupa serviciu ca vei avea cu adevarat nevoie de odihna aceasta inainte de nasterea printesei.

Fetita Junglei13 spunea...

VVorbesti despre sarcina?Nu-i nimic,spune ce simti,as da 20 de ani din viata,numai sa pot vorbi despre asta.
Sa fiti sanatosi >:D<

Anonim spunea...

Cred ca cea mai frumoasa etapa din viata unei femeie este aceea in care in ea se naste viata...e un miracol ce se intampla in interior....si sti ca se spune ca femeile stralucesc si sunt cele mai frumoase in sarcina....
Te imbratisez si hai cu AMR-ul mic!