Social Icons

luni, 31 ianuarie 2011

Sfarsit de luna!

Trist dar adevarat, se sfarseste si prima luna a noului an, 2011. Parca mai ieri ne uram La multi ani cu sanatate, primeam sorcova, iar acum suntem gata sa mai rupem o fila din calendar. Dar cu timpul nu putem sa ne punem, asa ca, mai dam si noi o luna la spate.
Nu am realizat mare branza luna asta, nimic deosebit sau spectaculos, asa ca nu-mi pare rau ca a trecut. Insa un sentiment asa mai ciudatel tot ma incearca, se apropie termenul si emotiile cresc cu fiecare zi ce trece. Intrebarile vin si din pacate nu pleaca la fel de repede, ca eu nu am ce sa raspund. Insa nu-mi ramane decat sa ma incred in instinctele mele, care nu au dat gres pana acum, si sa sper ca totul va fi bine.
Nu pot incepe o noua luna cu o restanta din cea veche. Aici am amintit ceva, iar acum trebuie sa onorez provocarea, nu vi se pare corect asa?
Este vorba de o noua leapsa ce inca mai circula in lumea blogosferica. Ceva cu nominalizari ca la Oscar: Cel mai...., Cea mai..., Premiul pentru popularitate, etc.
O sa preiau textul de la Ana sa vedeti cam despre ce este vorba, in caz ca nu stiti deja:
"Gata! A sosit momentul mult-aşteptat. Din această clipă puteţi face nominalizări pentru cele mai bune bloguri din 2010. Puteţi, conform tradiţiei, să vă şi autonominalizaţi, autodenunţaţi, autodemascaţi. Puteţi să vă nominalizaţi, denunţaţi, demascaţi prietenii şi, desigur, duşmanii.
Asta se va întîmpla sub formă de leapşă. Dacă doriţi să participaţi, preluaţi cu copy-paste categoriile din concurs şi purcedeţi la nominalizări pe propriile voastre bloguri, apoi pasaţi leapşa cui doriţi. Nu uitaţi să lăsaţi aici cîte un link,
aici să ştie juriul de unde să vă ia.
Cum se fac nominalizările?
Nominalizările se fac printr-o leapşă. Toţi cei care doresc să nominalizeze, inclusiv şi în primul rînd membrii juriului, sunt invitaţi să considere această postare ca pe o leapşă şi s-o trateze ca atare. Adică să scrie ceva despre concurs pe blogurile lor, să ia cu copy-paste categoriile, să nominalizeze pe cine vor, apoi să transmită leapşa mai departe.

Care sunt categoriile concursului?
1. Marele premiu – Pentru că-mi place
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)
3. Blogul cu cel mai mult umor
4. Cel mai bun cititor/comentator
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
7. Cel mai informat blogger
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
9. Cel mai bun blog al unui ziarist
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică
14. Cel mai combativ blog
15. Cel mai activ blogger
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul.
18. Premiul de popularitate
Cum va afla juriul care sunt blogurile nominalizate?
Toţi participanţii sunt rugaţi să lase într-un comentariu la această postare un link funcţional spre pagina cu nominalizări de pe propriul blog.
Nu uitaţi să lăsaţi aici cîte un link, aici să ştie juriul de unde să vă ia.

Bunnn, astea fiind categoriile, sa incep nominalizarile:
1. Marele premiu – Pentru că-mi place
EA! Si nu doar ca-mi place, dar ma inspira, ma incarca pozitiv postarile ei. Si uneori cred ca sunt un vampir de energie pentru ea, ca ii sug fortele si puterile :)))
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie)
Asa ceva nu am lista mea de blogroll. Sorry!
3. Blogul cu cel mai mult umor
Zambareata
4. Cel mai bun cititor/comentator
Vlad
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
Indiana
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
Nu ma pasioneaza...pas
7. Cel mai informat blogger
Toti suntem informati
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă
FJ13
9. Cel mai bun blog al unui ziarist
Il citesc pe Brancu, tot din breasla media e, nu?
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri
Nici din astea nu citesc. Prefer dezbaterile face2face
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
Bianca Popa
12. Cel mai bun blog de sport
Nici din asta nu am si nu citesc.
13. Cel mai bun blog de muzică
Nu e blog, e chiar site-ul radioului pe care-l ascult mereu, Radio Noroc
14. Cel mai combativ blog
La fel ca si cu dezbaterile, face2face sa fie.
15. Cel mai activ blogger
Vlad si FJ13
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri
Habar nu am
17. Blogul pasiunii
18. Premiul de popularitate
Maria, Ana Maria, tiza lu` fii`mea 

Si o sa va trimit pe toti in urna castigatorilor.
Leapsa este deschisa tuturor. Si nominalizari se mai pot face pana pe 5 februarie, acum am vazut.
Zi buna sa aveti, serviciu usor celor ce mai si muncesc, iar eu o sa ma odihnesc pentru voi toti :))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc mult Veronicule!
E o mare onoare pentru mine....!

Anonim spunea...

Referitor la apropierea de termen, mult, mult curaj, o sa fie bine, dar tu stii deja asta!! ;)

PiArte spunea...

Vero, sunt flatata, daca ai stii de cate ori am fost tentata sa renunt la blogarit. Inseamna ca a meritat sa perseverez, exista cineva in lumea asta virtuala care apreciaza ce fac. Multumesc!
Pe 4 martie e devreme?!:))

Unknown spunea...

Ana placerea si bucuria cea mare e a mea, pardon, a noastra.
Cris stiu cum e cu, curajul, dar daca nu binevoieste a se intoarce, ma duc direct la cutit.
Marami ce sa fie devreme 4 martie???

Anonim spunea...

Sarut mana! Ma incadrez perfect la postul de gurist :D. Hehehehehe...asa e! Media posturilor este 6.5 pe zi :D. Sa vezi si cat vorbesc in zilele bune...:P Leapsa asta pare complicata, ma mai gandesc.
Vlad

Miha spunea...

Cu rusine recunosc ca abia acum am citit postarea asta!

Multumesc mult Veronica draga! :*