Social Icons

sâmbătă, 5 decembrie 2009

Rulada de post

Mi-am facut un obicei in a face ceva bun macar in week-end. Nu stii cine iti trece pragul casei si sa ai cu ce-l servi Si asa am facut rulada de post.
Am facut un sirop din 50 gr margarina,250 ml. apa,50 gr. cacao,150 gr. zahar si o esenta de rom. Am fiert aceste ingrediente pana s-au leagat putin compozitia si le-am dat la rece, dar nu in frigider.

Intre timp am dat prin robot 500 gr, de biscuiti obisnuiti. Se pot bate bine si cu batatorul de snitele intr-o punga.Siropul caldut l-am amestecat cu biscuitii rezultand o pasta, e cu atat mai fina cu cat biscuitii sunt mai faramitati.

Pentru compozitia alba avem nevoie de 200 gr. margarina, 200 gr. zahar pudra, 100 gr. nuca de cocos, esenta de vanilie(eu am pus zahar vanilat). Am purces la frecatul lor pana devin o pasta fina si nu se mai simte deloc zaharul.

Asamblare
Pe o folie de celofan am intins prima foaie de cacao si apoi cea alba

 
Am pus si doua banene. S-a rupt una dintre ele, dar cred ca nu-i un bai asa de mare incat sa nu fie mancabila

Si la frigider cu ea cateva ore. Pentru ca eu am terminat-o tarziu, am lasat-o pana a doua zi. Si am servit dimineata la cafea, adica acum cand va scriu

POFTA BUNA!!!

1 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Immmm , arata tare apetisant!:)