Social Icons

miercuri, 16 decembrie 2009

E iarna



Ninge de mai bine de 36 de ore fara oprire. Peisajul este deja magnific. Exact cum imi doream: cu troiene, partie, zapada din belsug, copii imbujorati si cu ochisorii ca de cristal, fum iesind din hornuri. Ce mai...
E IARNA CU ADEVARAT!!!
Azi am iesit la o talpa de oras. E prea frumos de stat in casa sau la birou. Mi-am dorit nespus sa ninga. Nu stiu daca m-am rugat, dar sufletul meu de cop
il si-a dorit asta. Si ii multumesc Celui de Sus ca mi-a dat aceasta bucurie. Parca nu mai conteaza nimic acum. Totul e perfect. Acum poate sosi cu adevarat Craciunul.
Si ma mai bucur nespus ca a nins, pentru ca duminica am o ampla actiuni dedicata datinilor si obiceiurilor de iarna. Si ar fi fost urat sa nu fie zapada. Aceste minunate obiceiuri s-ar fi lipit exact ca nuca de perete pe o vreme ploioasa si fara de zapada.

 Poza e facuta dimineata la 6.40. Ningea ca in poveste.






Dovada ca autoritatile au lucrat. Dar vantul era atat de puternic si viscolea, ca din urma zapada acoperea carosabilul.


 
 
 
Crengile de brazi atarna sub greutatea zapezii. Asa mi-am dorit sa fie. Zapada din belsug.
Si dupa ce m-am p-limbat vreo 2 ceasuri si ceva, am ajuns cu pantalonii inghetati si plini de zapada. Va mai amintiti sper cum veneati de la sanius cand erati mici. Asa si eu. Ghetele udeeee, abia s-au uscat, pantalonii inghetati. 



Pana si inauntru aveam zapada. E usor de imaginat cam ce a fost la picioarele mele.
Masina de mai jos e aici de cand a inceput sa ninga. Cred ca nu are curaj sa o scoata pe zapada. Sau poate nu are amvelope de iarna. Daca mai ninge mult, risca sa amorteasca de tot acolo.

Si dupa ce mi-am incarcat bateriile si am acumulat energie, m-am pus pe gatit cand am ajuns acasa. Iar nu mai aveam nimic ce manca. Parca as avea gradinita, asa repede se termina. Si am crosetat repejos o ciorba de pui si o mancarica de cartofi cu inimi si pipote

 
Si inca mai ninge...Oare pana cand? Oare ma voi satura de zapada?


Seara buna tuturor. Si....iubiti-va mult!
(parca as fi Mircea Radu :)))


0 comentarii: