Social Icons

vineri, 4 decembrie 2009

Momentul in care ma iau la tranta cu Dumnezeu


Eu am uneori momente in care ma iau la tranta cu Dumnezeu, momente in care ii cam cer socoteala pentru suferintele pe care mi le sa le traiesc.Si in seara asta a fost un asemenea moment. In care m-am certat cu Dumnezeu. Si am si plans de suparare. Si l-am certat rau, si am fost cam rea. Si dupa ce i-am spus ce am avut pe suflet, mi-am cerut iartare.
Azi am primit o veste nu tocmai placuta. Poate de asta si starea naspa de la munca, fara chef de munca productiva. Iar in seara aasta am aflat si detaliile vestii neplacute. Vai ce m-a intristat. Si m-am pus pe un bocit, cu inundatie mare la soricei. Si l-am intrebat pe Dumnezeu de cati ingerasi mai are nevoie acolo sus la El? Si de ce ii face pe parinti sa sufere atat de mult? Si intristeaza sufletele inocente ale copilasilor care isi asteapta nerabdatori fratiorii sau surioarele acasa? DE CE? Chiar atat de rai am fost de sa ne dea sa trecem prin toate astea?
Nu am cerut doar lapte si miere. Nu suntem pe pamantul Fagaduintei sa fie totul bine si frumos. Dar chiar atat de multa suferinta?DE CE?
O buna prietena a devenit ieri mamica de ingeras in ceruri. Alina, mi se rupe inima pentru tine. Sunt cu sufletul si inima alaturi de tine. Iti doresc sa gasesti puterea inauntru tau sa treci peste acest moment cumplit din viata ta. Iti doresc sa fii tare, optimista. Cuvintele sunt insignifiante in astfel de momente. Poate nici nu le auzi. Mi se rupe inima pentru fetita ei care isi astepta fratiorul acasa.
Nu voi intelege de ce ne este dat sa trecem prin atata suferinta. Suferim destul din cauza sistemului infect romanesc, a politicii tampite din Romania. Dar de ce atatia ingerasi?
DE CE?

0 comentarii: