Social Icons

luni, 28 decembrie 2009

Prajitura "Zi si Noaptei"

Este o prajitura foarte simpla, se poate face si de post. Este delicioasa si am pregatit-o tot pentru Craciun.
Avem nevoie de
  • 12 linguri de ulei
  • 14 linguri de zahar
  • 14 linguri de lapte(pentru varianta de post inlocuiti laptele cu apa)
  • 14 linguri de faina
  • 2 lingurite praf de copt
  • 1 plic zahar vanilat
  • 2-3 linguri de cacao
  • 1 cana de nuca macinata
Intr-un bol am amestecat cu mixerul uleiul, zaharul si laptele. Apoi am adaugat faina in care am amestecat praful de copt. La sfarsit am adaugat si nuca.

Am impartit compozitia in doua parti aproximativ egale, ochiometric asa . In una din compozitii am adaugat cele 2-3 linguri de cacao si am amestecat foarte bine sa nu ramana cocoloase de cacao, asta in cazul in care nu ati cernut cacao prin sita. 
Am uns o tava cu unt si am tapetat-o, cred , cu vreo suta de grame de faina. Sa fiu eu sigura ca nu se prinde, ca de nu via geamu nimerea prajitura mea. Si am avut mare noroc ca nu s-a prins Am turnat compozitia cu cacao, am nivelat bine cu o paletica unsa cu apa. Apoi am turna
t si cealalta jumatate si am dat la foc potrivit cam 25-30 de minute.






POFTA BUNA!!!



0 comentarii: