Social Icons

marți, 30 martie 2010

Premii peste premii

Se cunoaste ca a venit primavara. Ploua cu premii prin blogosfera. Unele mai frumoase decat altele.
Si cum eu credeam ca martea sunt cele 3 ceasuri rele, pentru mine se pare ca e invers....sunt ceasuri bune. Si vreau ca toate sa fie bune pana la sfarsitul zilei.
Si pentru ca am fost harnica in week-end si acum de pe drumuri vin si ma duc la muntii de haine ce asteapta cuminti sa ii calc, cineva s-a gandit sa ma premieze. Este vorba despre  Dna. Elena o doamna care are vointa de a tine Dieta celor 90 de zile. Felicitari. Eu nu am reusit decat 30 de zile. M-am lasat de lenesa. Ca nu aveam ambitie. Acum calculez calori. 
Iata si premiile 
Foarte frumoase. Cred ca am voie sa le dau mai departe.
Asadar, toti cei care ma cititi si aveti bloguri pesonale, va rog poftiti la premii. Care le aveti deja postate, sa va fie de bine, cine nu, va rog sa le ridicati. Sunt premiile primaverii. Asa o sa le spun eu.

0 comentarii: