Social Icons

duminică, 14 martie 2010

Negresa cu struguri


Asa cum ne-am facut un ritual ca in fiecare week-end sa avem ceva bun facut in casa, in acest sfarsit de saptamana am crosetat o Negresa cu struguri. Reteta e putin modificata si completata, dar a iesit grozav de buna.
Mi-au trebuit:
  • 1 ou
  • 200 gr zahar tos
  • 100 ml ulei
  • 400 gr faina(eu am pus 200 gr faina alba si 200 gr faina integrala) 
  • o lingura rasa de bicarbonat
  • 40 gr de cacao
  • 200 gr gem de care aveti
  • 200 ml lapte
  • 1 borcan compot de struguri
Pentru toping
  • 100 gr ciocolata
  • 70 gr unt
Intai am frecat   oul cu zaharul pana s-a topit zaharul. Am adaugat apoi uleiul, gemul si laptele. Dar cum eu nu aveam lapte in casa, ce sa pun? Apa nu as fi vrut. Asa ca am diluat 100 gr de smantana in 100 ml de apa. Si uite laptele   . La final am adaugat faina amestecata cu bicarbonatul si cacaoa. 
Oul cu zaharul 
Si faina integrala
Maglavaisul terminat

Cat eu am crosetat maglavaisul, am chemat toate pasarile cerului sa-mi scoata samburii din boabele de struguri. Si la apel nu a aparut decat un cuc singuratic, pe nume Max
Am tapetat o tava cu unt si am pudrat-o cu faina, am turnat maglavaisul si pe deasupra am pus boabele de struguri...
 ...si la cuptor cu ea pentru 35 de minute. Sau pana trece testul scobitorii. 
Cat s-a racit am facut un toping din ciocolata si unt pe care l-am turnat pe deasupra
Si sectiune

Nu am mai pudrat cu zahar ca si asa e suficient de calorioasa: 385 kcal/100 gr

2 comentarii:

Tasha spunea...

mmmm!! am inghitit in sec! mi-au facut pofta mare! arata grozav!~

Unknown spunea...

Si foarte usor de facut. Am reusit sa impresionez pofticiosul sef :))